رئيس مركز امور اجرايي نمايشگاه صنعت هسته‌اي گفت : اين نمايشگاه گامي در راستاي شناسايي توانمندي‌هاي دانشجويان است .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدتقي شجاعي در نشست خبري بيست و سومين نمايشگاه تخصصي دستاوردهاي صنعت هسته‌اي كشور که در سازمان مركزي دانشگاه فردوسي مشهد برگزار شدگفت:اين نمايشگاه شامل سه بخش كلي است كه بخش اول شامل چرخه سوخت از استخراج تا اكتشاف اورانيوم تا توليد سوخت، بخش دوم مشتمل بر بخش نيروگاه‌هاي بوشهر و دارخوين است و بخش سوم مربوط به كاربردهاي جانبي اين صنعت در صنايع مختلف خواهد بود.

 وی افزود : يكي از ويژگي‌هاي اين نمايشگاه تخصصي اين است كه متخصصين با فرآيندهاي مختلف يك صنعت كه در نمايشگاه ارائه مي‌شود، آشنا مي‌شوند و وقتي متخصصصين از نزديك با صنعت هسته‌اي كشور آشنا شدند تبديل به بازواني قوي در صنعت هسته‌اي مي‌شوند و مي‌توانند كمك حال سازمان‌هاي انرژي هسته‌اي باشند.

شجاعی عنوان كرد: نمايشگاه ما يك نمايشگاه توضيح محور است و مراجعان وارد هر غرفه‌اي كه بشوند كارشناسي مسووليت هر بخش را برعهده دارد تا توضيحات لازم آن بخش را ارائه دهد، يعني ارتباط مستقيم مراجعان با دانشجويان و اساتيد برقرار مي‌شود.

رئيس مركز امور اجرايي نمايشگاه صنعت هسته‌اي در ادامه افزود: اين نمايشگاه 21 غرفه دارد و دانشگاه فردوسي بيست وسومين دانشگاهي است كه نمايشگاه تخصصي دستاوردهاي صنعت هسته‌اي كشور را برگزار مي‌کند.

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا دانشگاه فردوسي مشهد براي برگزاري اين نمايشگاه انتخاب شده است، گفت: دانشگاه فردوسي مشهد دانشگاهي جامع و مادر دانشگاه‌هاي استان‌ها است و در سطح استان خراسان شمالي و جنوبي و رضوي از لحاظ امكانات مجهزترين بوده است و تعداد دانشجويان آن نيز از همه بيشتر است.

یاد آوری می شود :زمان بازديد از اين نمايشگاه از شنبه 12 اسفندماه سال جاري تا چهارشنبه 16 اسفند ماه و ساعت بازديد نيز 9 صبح تا 12:30 و 13:30 تا 17 خواهد بود/س

 

برچسب ها: گام ، توانمند ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.