حشمت الله عزیزی' گفت : كنگاور در مسیر ورودی استان كرمانشاه قرار دارد و بسیاری از مسافران نوروزی هنگام ورود به استان از این شهر عبور می كنند و این امر نشاندهنده جایگاه ویژه این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

  عزیزی گفت: بر اساس برنامه، چند دستگاه كانكس از سوی شهرداری و تعدادی چادر از سوی هلال احمر برای اسكان مسافران تعبیه می شود، همچنین ستاد اسكان آموزش و پرورش نیز خانه معلم و چند مدرسه را جهت پذیرایی از میهمانان آماده كرده است.

فرماندار شهرستان كنگاور با اشاره به كسب رتبه برتر ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان در دو سال پیاپی عنوان کرد : كنگاور جاذبه های تاریخی، طبیعی و مذهبی زیادی دارد و مورد توجه مسافران نوروزی است به همین دلیل ستاد تسهیلات نوروزی با تمام توان درصدد اجرای هرچه بهتر برنامه های نوروزی می باشد.

وی در خصوص معبد آناهیتا و اقدامات انجام شده در زمینه آماده سازی این مجموعه تاریخی گفت: در این معبد غرفه هایی برای معرفی آن در نظر گرفته شده است، همچنین نمایی از معبد در محوطه بیرونی آن توسط ویدئو پرژكتور به نمایش در می آید.

وی در ادامه آماده سازی روستای هدف گردشگری 'فش'، زیباسازی و فضا سازی داخل شهر و نظارت مستمر نهادهای بهداشتی و نظارتی بر اماكن رفاهی، تفریحی و رستوران ها را از دیگر برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان كنگاور عنوان كرد/س

برچسب ها: کنگاور ، شهرستان ، کامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.