برنامه های متنوع فرهنگی ویژه ی مسافران نوروزی در استان فارس اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: مسافران در ایام نوروز، شاهد برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این استان پهناور هستند.

همتی افزود: فعالیت های هنری نوروز و پیش از آن شامل برگزاری 16 اجرای موسیقی پاپ و سنتی است که از هشتم ماه جاری تا سوم نوروز در تالار حافظ و نمایشگاه بین المللی ، 21 اجرای موسیقی سنتی و محلی هر شب از 25 اسفند ماه تا سوم نوروز در 21 رستوران و هتل شیراز، 70 تئاتر خیابانی طنز و نقالی نیز از 28 اسفند ماه تا سوم فروردین ماه 92 در بوستان آزادی، باغ جنت، محوطه فرهنگی هنری حافظ و ارگ کریم خان، 20 نمایش کودک از گروه مکعب از 28 اسفند ماه تا سوم نوروز و همچنین جنگ شادی نوروزی و آیین های نمایشی نوروز از دیگر برنامه هایی است که می توان به آن اشاره کرد که این جنگ ها از 28 اسفند ماه جاری تا سوم نوروز در 30 شهرستان فارس اجرا می شود.

وی گفت: 14 نمایش سیاه بازی «بهونه و آمیرزا» در تالار استاد هودی، 14 نمایش سیاه بازی سفرهای نمکی در سینما شیراز و جنگ شادی گروه خورشید در تالار احسان در همین ایام اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، یادواره استاد ذوالفنون توسط گروه سه تارنوازان 29 اسفند ماه در تالار حافظ ، ویژه برنامه های نمایش و موسیقی در پنج هتل، ستارگان، پارک، سعدی، جام جم و جهان گردی تا سوم نوروز ، نمایشگاه سفره هفت سین، نمایشگاه هنرهای تجسمی شهرستان ها، نمایشگاه کتاب و عرضه دیوان حافظ و بوستان سعدی به صورت نیم بها در محل های اسکان مسافران و مجتمع های فرهنگی شهرستان های را از دیگر برنامه ها برشمرد.

وی افزود: از آغاز ایام فاطمیه در سال جدید کنسرت ها و تئاترها تعطیل شده و نمایشگاه های عکس شیراز قدیم و کتاب در گالری های وصال، باغ ملی و حافظ برگزار می شود./س

برچسب ها: برنامه ، فرهنگی ، فارس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.