دانشگاه آزاد نقش و سهم بزرگی در رفع نیازهای علمی و دانشگاهی کشور داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،استاندار زنجان در جمع مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی  با بيان اينكه بیش از 70 هزار دانشجو در استان زنجان مشغول به تحصیل هستند گفت: یک پنجم از این دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تحصیل می‏ کنند.

رئوفی‏ نژاد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اقدامات زیادی در زمینه انسجام کارها، ارتقای رشته‏ها از نظر کمی و کیفی و توسعه زیرساخت‏ها انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی طی 30 سال گذشته نقش و سهم بزرگی در رفع نیازهای علمی و دانشگاهی کشور داشته است، تصريح کرد: عدم وجود این دانشگاه به معنی ایجاد چالش‏هایی در زمینه ارتقای علمی کشور بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه آمار خروجی‏های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع و رشته‏ های مختلف قابل توجه است، تصریح کرد: این دانشگاه بعد از مدتها در چارچوب فکری جامعه، جایگاه واقعی خود را پیدا کرد.

رئوفی‏ نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر تصمیمگیری‏ها در استان زنجان برعهده هیئت امنای استانی است، ادامه داد: استفاده از ظرفیت‏ها و خلاقیت‏های جدید این دانشگاه از اهمیت مهمی برخوردار است.

وي خاطر نشان كرد: هدفمند کردن اقدامات سیاسی و فرهنگی در محیط دانشگاه مورد توجه بوده و باید در زمینه فضای معنوی و بعد فرهنگی دانشگاه اقداماتی انجام شود./س

برچسب ها: نقش ، دانشگاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.