اولین دیدار تیم استقلال در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با تساوی سه بر سه مقابل الریان به پایان رسید؛ همچنين بازي سپاهان مقابل النصر با نتيجه سه بر صفر به نفع اصفهاني ها به پايان رسيد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در حالی بازی با الریان قطر را برگزار کردند که شرایط برای این تیم، ایده آل نبوده و اعضای این تیم از الریاني ها حسابی شکایت دارند.
 
ديدار تيم هاي استقلال - الريان از سري مسابقات ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا روز گذشته 9 اسفند ساعت 18:50 در استاديوم دوحه قطر پيگيري شد.
کاروان استقلال به سمت استاديوم در حرکت بود که تمام خيابان هاي منتهي به استاديوم دوحه بسته شده بود و اين کاروان کاملا اسکورت شد.
 
ترکیب استقلال: سيدمهدي رحمتي، خسرو حيدري، حسن اشجاري، پژمان منتظري جي‌لويد ساموئل، اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده، جواد نکونام، مجتبي جباري (کاپيتان)، آرش برهاني، سياوش اکبرپور.
 
در فاصله چند دقيقه مانده به آغاز بازي شور تماشاگران ايراني در دوحه ديدني بود.

در این دیدار که از ساعت 18:50 به وقت تهران در دوحه پایتخت قطر برگزار شد ابتدا ساموئل در دقیقه 27 اولین گل استقلال را به ثمر رساند اما 10 دقیقه پس از این گل داور خطای هند عمران زاده را اعلام کرد و یک ضربه پنالتی برای الریان گرفت که تاباتا کاپیتان الریان این ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد اما در اخرین دقیقه نیمه اول این بازی آرش برهانی دومین گل استقلال را به ثمر رساند تا آبی پوشان این نیمه را با برتری به پایان برسانند.

در دقیقه 58 بازی ارسال بازیکنان الریان با برخورد به سر عمران زاده درون دروازه استقلال جای گرفت تا بار دیگر کار به تساوی کشیده شود.

در دقیقه 86 ضربه قیچی زیبای مجیدی با برخورد به دست مدافع الریان به تیر دروازه برخورد کرد و داور اعلام ضربه پنالتی کرد و جواد نکونام با گل کردن پنالتی بار دیگر استقلالی ها را پیش انداخت.

تنها یک دقیقه پس از گل نکونام، نیلمار برای سومین بار گل خورده الریان را جبران کرد تا این بازی در نهایت با تساوی سه بر سه به پایان برسد.

*حاشیه های بازی

در ابتدای بازی یکی از مشوقین تیم استقلال که همراه این تیم به قطر رفته بود توسط پلیس بازداشت شد اما در اواخر نیمه اول با وساطت مسئولین استقلال پلیس این فرد را آزاد کرد.

فریدون زندی و تیموریان با حضور در ورزشگاه از نزدیک بازی هم تیمی های سابق خود را تماشا می کنند.

مامورین امنیتی حاضر در ورزشگاه به تماشاگران طرفدار تیم الریان که در ورزشگاه حضور یافتند به صورت نقدی پول می دهند.

حدود هشتصد نفر از هموطنانمان با حضور در ورزشگاه به حمایت تیم استقلال پرداختند.
تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا با سه گل حریف اماراتی خود را مغلوب کرد.
 
قلعه نویی: زیباترین بازی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا بود
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است بازی تیمش مقابل الریان قطر یکی از زیباترین بازی های تاریخ لیگ قهرمانان آسیا بوده است.
به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران از دوحه، امیر قلعه نویی پس از تساوی تیمش مقابل الریان قطر در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: این بازی یکی از زیباترین بازی های تاریخ لیگ قهرمانان آسیا بود اما به نظر من باید در این بازی با اختلاف سه گل مقابل حریف پیروز می شدیم اما قانون نانوشته فوتبال شامل حال ما شد و فرصتهایمان را تبدیل به گل نکردیم و به جای آن گل خوردیم.

قلعه نویی در ادامه گفت: در خصوص داوری بازی صحبت نمی کنم هرجند به نظر من در پنالتی تیم الریان داور می توانست تصمیم بهتری بگیرد.

سرمربی استقلال که ناراحتی وی از چهره اش کاملا مشخص بود در پایان گفت: از کیفیت بازی تیمم راضی هستم اما از نتیجه ای که به دست آمد اصلا راضی نیستم.
سپاهان هم اماراتي ها را سه تايي کرد
 
در دیدار تيم هاي سپاهان - النصر که از سااعت 19:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد جواهیر سوکای در دقایق 22 و 81 و امید ابراهیمی در دقیقه 86 برای طلایی پوشان گلزنی کردند.

شایان ذکر است، محمدرضا خلعتبری در این دیدار با ارائه یک بازی فوق العاده و زمینه سازی هرسه گل بازی نقش ویژه ای ر این برتری سپاهانی ها داشت.

تیم سپاهان سومین تیم ایرانی لیگ قهرمانان آسیا نیز پس از تراکتورسازی و استقلال موفق شد سه گل وارد دروازه حریف خود کند.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار