در آستانه نوروز باستانی ایرانیان، نخستین جشنواره تک نفره تکم با مشارکت هفت نمایش تدارک دیده شده در نیر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ در مراسمی که امروز و در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره تک نفره تکم در نیر برگزار شد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: این جشنواره امروز و فردا در شهرستان نیر برگزار شده و بیش از هفت نمایش به مرحله اجرا در می‌آید.

منصور شرفی به حرکت خوب و پسندیده هنرمندان نخستین جشنواره تک نفره تک با حضور در گلزار شهدا اشاره کرد و گفت: آغاز این جشنواره تبرک به نام و یاد شهیدان یافته که امیدواریم از این حرکت فرهنگی و هنری شهدای ما نیز راضی باشند.

وی افزود: امروز در چهار نوبت صبح و عصر چهار نمایش به اجرا در می‌آید تا علاقمندان بتوانند از این نمایش‌ها استفاده کنند.

شرفی همچنین گفت: نمایش نجوا با خاک به کارگردانی سجاد ضامنی از ساعت 11 صبح امروز آغاز شده و از ساعت 15 بعد از ظهر نیز نمایش صبور به کارگردانی علی ملکی از اردبیل به روی صحنه می‌رود.

وی از اجرای نمایش جایی گوشه قلبم به کارگردانی بابک فاتحی خبر داد و افزود: این نمایشنامه از ساعت 11 بعد از ظهر فردا از شهرستان گرمی به اجرا در می‌آید تا علاقمندان بتوانند از آن استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ادامه گفت: اختتامیه این جشنواره از ساعت 17 عصر فردا برگزار می‌شود و قرار است از گروه‌های نمایشی موفق تک نفره تکم در این آیین تجلیل شود.

شرفی افزود: این جشنواره در سه بخش جنبی، مسابقه و ویژه برگزار می‌شود که در بخش جنبی تنها یک نمایشنامه در بخش مسابقه پنج نمایشنامه و در بخش ویژه نیز یک نمایشنامه با عنوان یک قطره خون اجرا می‌شود./س

برچسب ها: نیر ، جشنواره ، تکم ، خوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.