مدير کل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري خراسان شمالی از چاپ بيش از 20 عنوان توليدات فرهنگي برای توزيع در ستاد دائمي تسهيلات سفر با محوريت نوروز 1392 خبر داد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، علي کاظمي با اعلام اين خبر افزود: با توجه به نزديک شدن به ايام سفر هاي نوروزي و ضرورت برنامه ريزي و اطلاع رساني صحيح معاونت گردشگري،سرمايه گذاري و تامين منابع اين اداره کل در حوزه بازاريابي و تبليغات به منظور غني تر کردن اطلاعات سفر در استان مبادرت به برنامه ريزي جامعي کرده است .

وي تصريح کرد: دراین راستا بيش از 20 عنوان توليدات فرهنگي با تيراژ 200هزار نسخه برای توزيع در پايگاههاي اطلاع رساني استان در نظر گرفته شده است .

کاظمي اضافه کرد: توليدات فرهنگي شامل طراحي و چاپ پيک ويژه نوروز ، نقشه راهنماي گردشگري ايران و استان ، نقشه راهنماي گردشگري استان و شهرستان ، نقشه راهنماي گردشگري استان و توضيح جاذبه هاي تاريخي و گردشگري ، چاپ کتابچه ويژه معرفي آداب و رسوم نوروزي ،کتا بچه کشتي سنتي چوخه ، کارت پستال ، ويژه نامه ، بروشور معرفي شعرستانها ، بروشور معرفي موزه هاي استان و ... است .

وي همچنين از برنامه ريزي توليد و پخش برنامه مشترک با صدا و سيماي مرکز خراسان شمالي به منظور آگاهي بخشيدن به مسافران نوروزي خبر داد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.