سرهنگ عليرضا حيدري گفت:با تلاش ماموران تخصصي کلانتري 153 شهرک وليعصر تهران جاعل حرفه ايي که اقدام به جعل اسناد دولتي و قضايي مي کرد،شناسايي و دستگير شد.

 
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،سرهنگ عليرضا حيدري کلانتر 153 شهرک وليعصر ظهر امروز از دستگيري جاعل حرفه اي اسناد دولتي در جنوب پايتخت خبر داد و افزود:متهم طي يک عمليات ويژه اطلاعاتي و پليسي توسط ماموران تخصصي اين يگان در محله فردوس تهران شناسايي و دستگير شد.
 
اين مقام مسئول در پليس پايتخت در تشريح جزييات خبر فوق گفت:چندي پيش در پي دريافت گزارشات مردمي مبني بر اينكه جاعل سابقه داري به نام "محمد.ب" 38 ساله در محله فردوس تهران ضمن اجاره يک باب منزل مجردي اقدام به جعل اسناد و مدارک دولتي و حک مهر شرکتها و فراهم نمودن اسناد جلب و آزادي زندانيان مينمايد؛رسيدگي به موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت و اقدامات اطلاعاتي ماموران تخصصي اين کلانتري در اين رابطه آغاز شد.
 
سرهنگ حيدري ادامه داد:عوامل تجسس کلانتري با تحقيقات غير محسوس و اقدامات اطلاعاتي از جاعل بودن شخص فوق اطمينان حاصل نمودند و با هماهنگي مقام قضايي موفق شدند ساعت 10 صبح روز گذشته 9اسفندماه در يک عمليات غافلگيرانه متهم را در حاليکه با خودرو خود در حال خروج از پارکينگ منزلش بود دستگير کرده و در بازرسي از خودرو وي3 جلد شناسنامه با اسامي مختلف که مشخصات آن جعل شده بود،کشف کنند.
 
حيدري با اشاره به محرز بودن جرم متهم و با عنايت به حرفه ايي و سابقه دار وي اظهار داشت:به دنبال اعترافات اوليه متهم ماموران بلافاصله به منزل وي مراجعه و در بازرسي از مخفيگاه وي تعداد چهار فقره شناسنامه مجهول،6 فقره مهر خام که براي جعل آماده نموده بود و اسناد و مدارک مربوط به دادنامه صادره از دادسرا و مدارک مربوط به آزادي زندانيان کشف گرديد.
 
کلانتر 153 شهرک وليعصر در پايان خاطر نشان کرد:اين اقدام اطلاعاتي ماموران و تلاش شبانه روزي آنان که به دستگيري متهم انجاميد موجبات خرسندي و رضايت مندي ساکنان و اهالي منطقه را فراهم آورده است که متهم پس از تشکيل پرونده حسب خواسته مقام قضايي براي بررسي بيشتر و کشف ساير جرايمشان در اختيار کارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ قرار گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار