مسابقات منطقه ای بوکس در منطقه 2 بخاطر نبود رینگ در هئیت بوکس استان میزبان به تعویق افتاد تعویقی که در روزهای خاموشی بی لیگی دردی بر دردهای گذشته بوکس کشور است.

به گزارش خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران ، مشکلات سریالی بی پولی فدراسیون بوکس هم چنان ادامه دارد و گویا حالا حالاها نیز تمام شدنی نیست.

مذاکرات با مسئولان ارشد ورزش، تیم های سرخابی فوتبال کشور و ... هم نتوانست دردی از درد بی پولی بوکس کم کند.

وقتی فدراسیون بوکس لیگ برگزار نمی کند، وقتی مسابقات منطقه ای به خاطر نبود رینگ در هئیت بوکس استان میزبان و عدم توانایی مسئولان هئیت و فدراسیون در تهیه رینگ تا روزها به تعويق می افتد، وقتی اعزام بوکسوران جوان به مسابقات آسیایی با کمترین تعداد ممکن صورت می پذیرد، همه و همه گواهی بر عمق مشکلات ریشه ای مالی در فدراسیون بوکس است.
در روزهایی که لیگ بوکس حتی 4 تیم برای برگزاری نداشت مسئولان فدراسیون سعی کردند با برگزاری مسابقات منطقه ای از راکدی بوکس جلوگیری کنند.

در حالی که بسیاری از فدراسیون ها حرف از جوایز، پاداش و  مسائل انگيزشي برای ورزشکاران خود می زنند، بوکسي ها حتی در تامین یک رینگ برای برگزاری مسابقات منطقه ای خود هم عاجزند.

صدای بی پولی مسئولان این فدراسیون هم به گوش هیچ کس نمی رسد و این وسط ضربه اصلی را مشت زنانی می خورند که تمام انرژی وقت و جوانی خود را به پای رشته مورد علاقه شان می گذارند و شاید همین بهانه ای باشد برای اینکه ملی پوشان آرزو داشته باشند تا با اولین پیشنهاد از یک تیم خارجی، به آن بپیوندند./مح

برچسب ها: رینگ ، بوکس ، مسئولان ، تعویق ، هیئت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار