روزنامه "واشنگتن پست در مقاله جديد خود تحت عنوان "اكنون زمان به نفع ايران است" اذعان نموده كه كشورمان برنده بزرگ مذاكرات هسته اي برگزار شده در آلماتي قزاقستان بوده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه واشنگتن پست، " "جنيفر روبين" با اذعان به اين موضوع كه تحولات اخير همگي به نفع ايران بوده است مي افزايد "شايد تحولات كنوني در آمريكا بيشترين سود را به ايران رسانده باشد. ما با انتخاب وزير دفاع جديدي در آمريكا مواجه هستيم كه بصورت علني اظهار داشته كه مخالف تحريم هاي يك جانبه عليه ايران است و مواضعي خصمانه در قبال رژيم صهيونيستي اتخاذ نموده است و همين طور رئيس جمهوري را داريم كه مي خواهد ماليات بيشتري از ثروتمندانمان دريافت كند و به ضرر امنيت ملي آمريكا عمل مي كند." 

نويسنده اين مقاله كه به جناح سياسي راست آمريكا وابسته است و از سوي نئومحافظه كاران مورد حمايت قرار مي گيرد با لحني خشمگينانه مي افزايد "خروج نيروهاي آمريكائي از افغانستان و عراق نيز به نفع ايران است، اين حماقت بزرگ دولت آمريكاست!" 

نويسنده با اذعان به پيروزي كشورمان در مذاكرات آلماتي با نااميدي مي افزايد "مذاكرات جديد ايران و كشورهاي عضو گروه 1+5 در آلماتي قزاقستان برگزار شد. من در اين باره با "جاش بلاك" از اعضاي "پروژه رژيم صهيونيستي" صحبت كردم او با اظهار نگراني به من گفت كه رژيم صهيونيستي با اضطراب در حال مشاهده مذاكرات ايران و قدرتهاي جهاني است و در مقابل توان هسته اي ايران را افزايش مي يابد. اكنون به نفع ايران در حال حركت است." 

نويسنده وابسته به محافل صهيونيستي و نئومحافظه كاران آمريكا در ادامه مقاله خود با هراس از مواجهه با پيشرفت هاي كشورمان مي افزايد "دلايل كافي براي نگراني وجود دارد. پايگاه تحليلي "هيل" اخيرا گزارش داده كه در دور جديد مذاكرات قدرتهاي غربي از خواست هاي پيشين خود مبني بر تعطيلي نيروگاه فردو دست كشيده اند. آنان اظهار داشته اند كه ايران حق غني سازي اورانيوم را دارد. غني سازي در همان حدي كه ايران آن را براي مصارف پزشكي و درماني ضروري مي داند." 

بر اساس اين گزارش، روز چهارشنبه مذاکرات ايران و 1+5 پايان يافت. نمايندگان جمهوري اسلامي ايران و گروه1+5 در پايان دور دوم مذاکرات در آلماتي توافق کردند مذاکرات کارشناسي در استانبول برگزار شود.

گفتني است، در اين دور گفتگوها توافق شد که مذاکرات کارشناسي در استانبول ترکيه و دور بعدي مذاکرات ايران و1+5 در آلماتي برگزار شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۴۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
به زودی به جهانیان ثابت خواهد شد که این (حق) است که پیروزی از ان اوست
Iran (Islamic Republic of)
كردكو يي
۲۰:۳۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
اگر هميشه اين وحدت خود راحفظ كنيم و پيرو رهبرمان باشيم دشمنان ما راهي جز تسليم شدن ندارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۸:۰۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
با سلام از این به بعد هم با توکل به خدا و بدون هراس از هیچ کسی به پیش بروید
Germany
علی
۱۲:۰۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
خوب بایدم به نفع ایران باشد...
Iran (Islamic Republic of)
sadegh
۱۱:۱۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّـهُ مَعَكُمْ وَلَن يَتِرَ‌كُمْ أَعْمَالَكُمْ ﴿٣٥﴾ إِنَّمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا لَعِبٌ وَلَهْوٌ
پس هرگز سست نشوید و (دشمنان را) به صلح (ذلّت‌بار) دعوت نکنید در حالی که شما برترید، و خداوند با شماست و چیزی از (ثواب) اعمالتان را کم نمی‌کند! (۳۵
(سوره محمد آیه 35)
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
درود بر ایران وایرانی
آخرین اخبار