"پرده نشینان" تصویرگر عرفان است

فیلم تلویزیونی "پرده نشینان" به کارگردانی حمید طالقانی و تهیه کنندگی مشترک حسین غیابی و بابک فقیه ایمانی است که با مضمون عرفانی روایت می شود.

محمدرضا سهرابی بازیگر این تله فیلم در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این تله فیلم داستان نویسنده ای را روایت می کند که با هر بار نوشتن قصه زندگی، روایتگر عشقی که سرانجامی ندارد تا اینکه در می یابد تنها عشق به پروردگار است که زیباترین هستی را در بردارد.

سهرابی گفت: محوریت اصلی فیلم تلویزیونی "پرده نشینان" عرفان است و این فیلم که مضمون عرفانی در آن از شاخص ترین مشخصات آن است و پرده نشینان یک اصطلاح عرفانی که در یکی از غزلیات حافظ به کار رفته است.

وی گفت: در تله فیلم پرده نشینان بازیگرانی چون آرش شاه ثنایی، حسین غیابی، امیرمیرعلائی، یلدا آیتی زاده، شقایق حاج هاشمی، محمد نوید میرزایی و عارفه اکبری به ایفای نقش می پردازند.

این بازیگر افزود: تصویربرداری این فیلم تلویزیونی در اصفهان توسط دوربین حمید صیادی به ثبت رسیده و محسن اثنی عشری مدیر صدابرداری، داود فروتن دستیار کارگردان ، محمد فشارکی طراحی صحنه و لباس و رضا سعیدی طراحی گریم این پروژه را بر عهده دارند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار