خطیب جمعه یاسوج گفت: از مقام معظم رهبری درخواست می شود هر چه سریعتر نماینده جدید خود در كهگیلویه و بویراحمد را تعیین و معرفی كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ياسوح، حجت الاسلام و المسلمین سید 'علی اصغر حسینی' در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: این اقدام رهبر معظم انقلاب به منزله دادن یك عیدی مهم و ارزشمند به مردم وفادار، همیشه در صحنه و ولایتمدار كهگیلویه و بویراحمد در آستانه نوروز 92 خواهد بود.
وی بیان كرد: در زمینه معرفی و انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در كهگیلویه و بویراحمد تاكنون نامه نگاری ها و مذاكرات متعددی با دفتر مقام معظم رهبری انجام شده كه امید است بزودی پاسخ مثبتی از سوی معظم له به این درخواست به حق مردم استان داده شود.
حسینی اظهار كرد: آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' نماینده ولی فقیه در كهگیلویه و بویراحمد و از مفاخر این استان بود كه حدود سه ماه قبل در سن 88 سالگی دار فانی را وداع گفت.
وی عنوان كرد: این عالم ربانی و فقیه مجاهد در طول حیات پربركت خود خدمات ارزنده ای به نظام، انقلاب، مردم كهگیلویه و بویراحمد و استان های جنوب كشور ارایه كرد و اكنون خلا وجودی آن مرحوم به وضوح احساس می شود ./س
برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.