رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بخشش محرومیت کی روش در اختیار کمیته انضباطی فیفا است که این کمیته هیچ ارتباطی با فیفا ندارد از این رو فیفا به ما قول بخشش نداده است.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: محمد رویانیان یکی از مدیران خوب فوتبال ما است با وی صحبت شد تا سوء تفاهم ها به خوبی رفع شود اصلاً با رویانیان قهر نبودم که حالا با او آشتی کنم.

وی ادامه داد: با تمام مدیران تیم های دیگر لیگ برتر تفاهم خوبی داریم تا مشکلات به زودی حل شود.

کفاشیان در مورد تعداد تیم های سال آینده لیگ برتر فوتبال گفت: برای بالا بردن کیفیت مسابقات لیگ برتر فوتبال از سه سال پیش طرح هایی را به تصویب رسانده ایم که به طور قطع سال آینده لیگ برتر کشورمان با 16 تیم برگزار خواهد شد.

وی در مورد اظهارات عزیز اله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال که ظرفیت برگزاری لیگ برتر 20 تیمی است تأکید کرد: سال گذشته تشخیص داده ایم که لیگ در سال 92-93 با 16 تیم برگزار شود و حتی سرمربی تیم ملی دخالتی در این طرح نداشته است.

کفاشیان در مورد حکم محرومیت کی روش در بازی قطر تصریح کرد: بخشش محرومیت کی روش در اختیار کمیته انضباطی فیفا است که این کمیته هیچ ارتباطی با فیفا ندارد از این رو فیفا به ما قول بخشش نداده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بخشش گل محمدی گفت: بررسی مجدد درباره عملکرد داوران انجام شد که درباره بخشش گل محمدی، کمیته انضباطی و کمیته داوران گزارش دادند و مشکل برطرف شد.


کفاشیان در مورد برداشتن سقف قراردادها تأکید کرد: باشگاه های فوتبال کشورمان طبق بودجه خود بازیکن یا مربی خود پول می داد از این رو رقم بودجه هر باشگاه صنعتی و دولتی با یکدیگر تفاوت دارند هر تیمی می توانست بازیکن دلخواه خود را به دست بیاورد به خاطر این مسائل تمام باشگاه ها از ما خواستند که سقف قرارداد ها از فوتبال برداشته شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد میزبانی کشورمان در مسابقات جوانان و فوتسال گفت: برای میزبانی مسابقات جوانان و فوتسال دنبال اخذ مجوز ها هستیم بعضی از ارگان های دولتی باید تضمین دهند تا میزبانی این بازی ها را به دست بیاوریم.


کفاشیان در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران که عملکرد خود را در سال 1391 چگونه ارزیابی می کنید خاطرنشان کرد: باید خدا راضی باشد AFC فدراسیون فوتبال ایران را برترین فدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد از این بابت هم من راضی هستم.

وی ادامه داد: وقتی رسانه ها اول شدند ما را در آسیا قبول ندارند هدف ما صعود به جام جهانی در پنج رده سنی بود که در 3 رده موفق بودیم و تا خرداد سال 92 نیز صعود بزرگسالان نیز مشخص می شود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار