امام جمعه سنندج گفت: تحریم‌ها اثری بر وحدت ملت و نظام ندارد و این موضوع موجب اقتدار ایران اسلامی در سطح بین‌الملل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، ماموستا مجتهدی در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته سنندج در مسجد جامع این شهر گفت: ملت آزاده ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و عبور موفقیت‌آمیز از تحریم‌ها زمینه اقتدار بیش از پیش کشور را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی فراهم کرده است.
وی افزود: دشمنان هم‌زمان با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون برای ضربه‌زدن به این نظام الهی هر نوع توطئه و ترفندی را علیه کشور ما طرح‌ریزی کردند ولی با تدابیر رهبران دینی انقلاب و حضور همیشگی مردم با شکست مواجه شده‌اند.
ماموستا مجتهدی اضافه کرد: تحریم‌های اقتصادی که امروزه از آن به عنوان جنگ اقتصادی یاد می‌شود، آخرین توطئه دشمن برای جلوگیری از حرکت روبه جلوی این نظام الهی است که ملت ایران به امید خدا آن را نیز با سربلندی پشت سر خواهند گذاشت.
به گفته امام جمعه سنندج، موفقیت‌های ملت ایران در عرصه‌های جهانی علیرغم تحریم‌های دشمنان نشان از عزت و اقتدار این ملت و شکست هجمه‌های دشمنان در مقابل عزم و اراده ملت مسلمان ایران اسلامی است./س
برچسب ها: بین الملی ، تحریم ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.