معاون برنامه‌ریزی شهرداری اردبیل گفت: سال آینده 200 میلیارد تومان پروژه مشارکتی به همت شهرداری اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،اکبر صمدی اظهار داشت: بودجه سال 92 اولین برنامه بودجه است که متناسب با افق پنج ساله اردبیل نوشته شد و به تصویب شورای شهر رسید که با ابلاغ آن امیدواریم از اولین روز سال آینده موفق شویم طرح‌های مورد نظر را عملیاتی کنیم.

وی افزود: ما بر اساس چشم‌انداز 20 ساله برنامه‌های خود را طراحی و اجرایی می‌کنیم و امیدواریم در بودجه عمرانی سال آینده هدف‌گذاری‌‌ها به سمت جلب رضایت‌مندی مردم باشد.

صمدی بیان داشت: از رقم 170 میلیارد تومان بودجه سال آینده 32.5 درصد جاری و  67.5 درصد عمرانی است که به نظر می‌رسد نگاه عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت باشد.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری اردبیل بحث آسفالت‌‌ریزی را همچنان اولویت اول سال آینده اعلام کرد و گفت: در کنار این امر عمران شهری نظیر اجرای پروژه بزرگراه ولایت، بازگشایی خیابان توانیر در فاز دوم سبلان، بهسازی خیابان مالک‌اشتر و همچنین برخی طرح‌های دیگر زیربنایی در دستور کار شهرداری است.

وی بیان داشت: ما پیش‌بینی کردیم سال آینده عملیاتی اجرایی پل رو گذر ایستگاه سرعین را با انتخاب پیمانکار آغاز کنیم تا بتوانیم در سال‌های آینده با تامین اعتبار مناسب این پروژه را نیز تکمیل کنیم.

صمدی در خصوص اجرای پروژه‌های مشارکتی نیز گفت: سال آینده 200 میلیارد تومان پروژه مشارکتی به همت شهرداری اردبیل اجرا می‌شود که بزرگترین این پروژه‌ها شامل پروژه تفریحی، توریستی، گردشگری و خدماتی شرکت تیراژه است که انتظار می‌رود از ابتدای سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: قرار است در اجرای این پروژه بزرگترین شهر بازی سرپوشیده شمال غرب کشور نیز در اردبیل احداث شود.
برچسب ها: اردبیل ، شهرداری ، مشارکتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.