فيلم هاي جشنواره حسنات در زنجان اکران می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مسئول هنرهاي تصويري حوزه هنری استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: فیلمهای کوتاه دینی به منظور اشاعه فرهنگ اسلامی در میان مردم و به ویژه جوانان همزمان با اصفهان در حوزه هنری استان زنجان به نمایش گذاشته مي شود.

سيفي افزود: نمایش گلچینی از بهترین فیلمهای کوتاه روز ایران در كنار برگزاری مسابقه بهترین نقد و تحلیل فیلمهای کوتاه جشنواره از ديگر اهداف اكران همزمان اين آثار در زنجان مي باشد.

وی با بيان اينكه اکران فیلمهای کوتاه سومین جشنواره حسنات با هدف شناسایی فیلم های کوتاه استاندارد به لحاظ فنی، کیفی و محتوایی است تصريح كرد: همچنین جذب هنرمندان و هنرجویان علاقمند به ساخت فیلم کوتاه، بهره گیری از رساترین زبان هنر دینی یعنی سینما برای انتشار و تعمیم مفاهیم والا و ارزشمند در میان مردم و به ویژه جوانان و آشنایی هر چه بیشتر آنها  با فرهنگ اسلامی، از دیگر اهداف این برنامه است كه اميدواريم به نتيجه مطلوبي كه از اين اهداف در نظر گرفته شده است دست پيدا كنيم.

سيفي زمان برگزاري اين برنامه را كه براي اولين بار و به همت حوزه هنري در استان برگزار خواهد شد را  : 12 الی 14 اسفند 91 ساعت 15 الی 19 در محل سالن فرهنگ و هنر شهید آوینی حوزه هنری استان زنجان اعلام كرد.

 گفتني است ،فیلم كوتاه داستانی "حال حافظ خوب است" تولید حوزه هنری زنجان از برگزيدگان سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان است./س


 

برچسب ها: جشنواره ، حسنات ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.