نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی به ورود زود هنگام به انتخابات، بزرگ نمایی مشكلات جامعه و سیاه نمایی و نیز مطرح كردن انتخابات آزاد اشاره كرد و گفت: افرادی كه وارد چنین بازی هایی شدند از نظر مردم بازنده هستند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'علیرضا خسروی'  در جمع مردم سمنان در مسجد اهل بیت (ع) بیان موفقیت ها و حفظ آرامش در جامعه را زمینه ساز حضور حداكثری مردم در انتخابات دانست و گفت: بقا و نظام هر كشور نیازمند اعتبار و اعتماد ملی است.

وی با بیان اینكه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از دو جهت دارای اهمیت هستند، گفت: مردم باید كشور خود را به فردی بسپارند كه بتواند كشور را از شرایط بحرانی عبور دهد و شهر خود را نیز به دست افرادی بسپارند كه به دنبال عمران و آبادانی آن باشند.

خسروی افزود: حضور حداكثری مردم در انتخابات سال آینده، بزرگترین امنیت را به انقلاب اسلامی هدیه می دهد و این امنیت جز در سایه آرامش جامعه به وجود نمی آید.

عضو كمیسیون عمران مجلس نهم ادامه داد: مردم در انتخابات سال آینده به دنبال انتخابات فردی اصلح كه تابع سیاست ها و فرامین مقام معظم رهبری باشد هستند و مردم به دنبال انتخاب فردی مثل خودشان هستند كه درد كشیده و محروم باشد.

وی با بیان اینكه بقاء و نظام هر كشوری نیازمند اعتبار و اعتماد ملی است افزود: اعتماد ملی یعنی اعتمادی كه مردم به نظام دارند و اعتبار ملی نیز همان حضور مردم در انتخابات و رأی آنها به فرد اصلح است.

وی افزود: هر برگ رأی مردم یك سیلی محكم به صورت دشمنان و بدخواهان نظام است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس تأكید كرد: در انتخابات، شیوه های تكاوری و انفرادی جواب نمی دهد و باید زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم شود.

خسروی با اشاره به مشكلات اقتصادی و گرانی گفت: اولویت اول مجلس، رفع مشكلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم است و تا كنون حدود هفت تا هشت طرح ویژه در خصوص مسائل اقتصادی، اشتغال و ... در مجلس تهیه شده است كه در كمیسیون ها در حال بررسی است.

وی رسیدگی به مشكلات اقتصادی مردم و وضعیت معیشتی و زندگی آنان از تأكیدات مقام معظم رهبری دانست و افزود: در این رابطه جلسات مختلفی بین دولت و مجلس تشكیل شده است و توجه ویژه آنها بر رفع مشكلات اقتصادی مردم است.

نماینده مردم سمنان مهدیشهر و سرخه با اشاره به اینكه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به صلاح كشور بود گفت: اجرای مرحله دوم این قانون مشروط به این است كه ابتدا تورم كنترل شده و دوم نرخ ارز تثبیت و همچنین وضعیت بازار و گرانی و معیشت مردم ساماندهی شود و مردم از این وضعیت اقتصادی خارج شوند.

عضو كمیسیون عمران مجلس نهم تأكید كرد: در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا پرداخت یارانه مصرف انرژی بین همه اقشار جامعه یكسان نباشد.

خسروی از اختصاص 172 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های كشاورزی در استان سمنان خبر داد و گفت: از این مقدار 30 میلیارد تومان برای اجرای این طرح ها در شهرستان سمنان اختصاص یافته است كه حدود 900 شغل ایجاد می كند.

وی پیگیری گازرسانی به روستا ها، راه اندازی فرودگاه سمنان، بهسازی ورودی های و خروجی های شهر سمنان، بهسازی بافت اطراف حرم امامزاده یحیی(ع) سمنان، تكمیل پارك موزه دفاع مقدس، راه اندازی دانشكده خواهران و ... را از جمله اقدامات و پیگیری های خود در شهر سمنان عنوان كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.