سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري از برگزاري همايش سراسري جبهه پيروان در اواخر هفته آينده، خبر داد و گفت: ما تصور مي‌كنيم كانديداهاي پيروان بر تعهدهاي جبهه‌اي خود پايبند هستند؛ اگر هر يك از كانديداها به اين تعهد جمعي پايبند نباشند، ارتباطي با جبهه ندارد و خودشان بايد پاسخگو باشند.

"سيد كمال سجادي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ از برگزاري همايش سراسري جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري در اواخر هفته آينده خبر داد و گفت: اين همايش درون تشكيلاتي است و با حضور دبيران كل تشكل‌هاي وابسته به جبهه،‌ اعضاي شوراي مركزي در تهران و شهرستان‌ها برگزار مي‌شود.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري با تاكيد براينكه اين همايش جنبه تبليغاتي براي انتخابات رياست‌جمهوري ندارد، گفت: حضور براي عموم مردم آزاد نيست و در مورد حضور خبرنگاران بايد تصميم‌گيري شود.

وي درباره رايزني‌هاي انتخاباتي سه كانديداي جبهه پيروان خط امام و رهبري با ساير كانديداهاي مطرح اصولگرايان از جمله "حجت‌الاسلام و المسلمين پورمحمدي" اظهار داشت:‌ كانديداهاي پيروان با ساير كانديداهاي اصولگرا ديدارها و رايزني‌هايي داشته‌اند كه منافاتي با استراتژي‌هاي جبهه ندارد و مي‌تواند موجب "تعامل" و از "كثرت به وحدت رسيدن اصولگرايان" شود.

سجادي همچنين اعلام كرد:‌ "ائتلاف چهارگانه‌اي" بين سه كانديداي جبهه پيروان و حجت‌الاسلام و المسلمين پورمحمدي تاكنون شكل نگرفته است.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري درباره اين مسئله كه اگر كانديداهاي اصولگرايان (با توجه به فعاليت‌هاي انفرادي كه براي رياست‌جمهوري خود آغاز كرده‌اند) در نهايت به تعهد جبهه‌اي خود پايبند نباشد، عنوان كرد: در هر انساني ممكن است تغيير و تحولاتي بوجود آيد و در يك مقطعي يكسري از مسائل را نپذيرد.

وي ادامه داد: ما در جبهه پيروان با انجام بررسي‌هاي جامعي به سه كانديدا رسيديم و آنها را، هم به صورت رسانه‌اي و هم به صورت مكتوب به مردم و تعدادي از گروه‌هاي اصولگرا معرفي كرديم.

سجادي افزود: اين سه كانديدا متعهد شدند براساس فرايندي كه اكثريت اصولگرايان قبول داشته باشند به يك كانديداي واحد برسند.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري با تاكيد براينكه ما تصور مي‌كنيم كانديداهاي پيروان اين مواضع را پذيرفته‌اند، عنوان كرد: اگر هر يك از كانديداها به اين تعهد جمعي پايبند نباشند ارتباطي با جبهه ندارد و خودشان بايد پاسخگو باشند.

وي همچنين تصريح كرد:‌ جبهه پيروان در نهايت از كانديداي مورد اجماع اصولگرايان حمايت خواهد كرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار