وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مکتب اسلام دریایی است که جمع زیادی از بزرگان در آن قلم زدند که باید برای تک تک این بزرگان باید جداگانه مراسم گرفت

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید محمد حسینی اظهار داشت: در زمانی که فرهنگ غرب در کشور ترویج می‌شد، نشریات مستهجنی چاپ می‌شد که این نشریه نوری در تاریکی و چشمه‌سار زلالی در بیابانی بود که تشنگان به دنبال آب حیات می‌گشتند.
وی با اشاره به آشنایی خود با این نشریه گفت: شبکه توزیع این نشریه مردمی بود و هرکجا که مبلغ و روحانی می‌رفت این نشریه را توزیع می‌کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: این نشریه نقش منحصر به فرد داشت و زبان گویای حوزه علمیه بود هرچند نشریه‌ای با عنوان ندای حق آن روزها در تهران منتشر می‌شد اما چون پشتوانه علمی داشت و مرجعیت حامی آن بود مورد استقبال گسترده مردمی بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: مکتب اسلام دریایی است که جمع زیادی از بزرگان در آن قلم زدند که باید برای تک تک این بزرگان جداگانه مراسم گرفت و امروز برای دو نفر از بزرگانی که در آن زمان غربت دینی با قلم شیوای خود اسلام را معرفی کرده و پاسخگوی سئوالات بودند این مراسم تعبیه شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.