زنجان/

تحویل 21 کلاس توسط خیرین به آموزش و پرورش ابهر

مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: 21 کلاس خیّرساز در سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش ابهر شد.

 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علیرضا قنبری پیش از ظهر امروز در همایش خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان با اشاره به کمک‌های ماهانه فرهنگیان به مجمع خیرین مدرسه‌ساز اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز از کمک ماهانه فرهنگیان به این انجمن برخوردار است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای احداث مدارس در سطح شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: تاکنون در دولت‌های نهم و دهم تعداد 250 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش ابهر شده است.

قنبری به 83 کلاس در دست احداث توسط خیرین ابهری اشاره و تصریح کرد: از این تعداد کلاس، تعداد 21 کلاس در سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش ابهر شد.

وی با اشاره به افتتاح دو فضای آموزشی در دهه فجر سال جاری اظهار داشت: در دهه فجر سال‌جاری شاهد افتتاح دو مدرسه خیر ساز و دولتی در ابهر بودیم.

مدیر آموزش و پرورش ابهر افزود: دبستان پنج کلاسه فرهنگیان و اندیشه توسط خیرین احداث شده و در دهه فجر مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مدرسه پنج کلاسه فرهنگیان و اندیشه در خرداد ماه کلنگ‌زنی شده بود، تصریح کرد: مدرسه 12 کلاسه فلاح نیز در دهه فجر سال‌جاری افتتاح شد.

قنبری در ادامه با اشاره به پروژه هنرستان فنی آقای مطهری خاطرنشان کرد: این پروژه در فروردین ماه سال 90 کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: این پروژه دارای 2 هزار و 500  متر مربع زیر بنا است که در آغاز سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش ابهر شد.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه این پروژه 14 اتاق دارد، گفت: این پروژه علاوه بر این تعداد اتاق، دارای 16 کلاس درس نیز است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه هنرستان فنی مطهری در هشتمین روز از مهر ماه سال جاری تصریح کرد: مبلغ تعهد خیّر برای این پروژه به میزان 10 میلیارد ریال بود./ج1

برچسب ها: ابهر ، احداث ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.