سامانه آموزش مجازی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حضور رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا رونمایی شد.

به گزارش حوزه دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، سامانه آموزش مجازی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حضور رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، ر‌ئیس‌ سازمان عقیدتی سیاسی وز‌ارت دفاع، رئیس دفتر سیاستگذاری و امور راهبری حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح، معاونین آموزش و تربیت سازمان‌های عقیدتی سیاسی، روسای ادارات عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از مدیران ارشد وزارت دفاع رونمایی شد.

‌رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این مراسم با بیان اینکه آموزش و تربیت یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های ‌سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع است، افزود: با توجه به ضرورت‌ و کمبودهایی که در زمینه آموزش ‌احساس ‌شد سامانه آموزش مجازی ‌ در سازمان عقیدتی سیاسی طراحی و راه‌اندازی شد.

"حجت‌الاسلام محمدحسین قندهاری" با اشاره به رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا در جهت بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و به روز و بهره‌گیری از طرح‌های میانبر و ابتکاری گفت: از آنجایی که ‌‌سامانه آموزش‌ مجازی مکملی برای آموزش‌های حضوری است‌، لذا این سیستم ‌برای آموزش کارکنان در مجوعه وزارت دفاع راه‌اندازی شد‌.

وی با بیان اینکه به زودی چهار نرم‌افزار دیگر در جهت بهبود فعالیت‌ها ‌در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: به زودی سامانه نرم‌افزار معاونت نظارت و ارزیابی مکتبی جهت بهبود امور نظارتی در ‌رده‌های زیرمجموعه‌ و ‌سامانه گزارش‌گیری ‌معاونت طرح و برنامه و بودجه سازمان جهت ارتقای فعالیت‌ها‌ رونمایی می‌شود.

قند‌هاری ادامه داد: سامانه نرم‌افزاری مالی نیز جهت جلوگیری از افت و خیزهای مالی به‌زودی افتتاح و سامانه ارائه خط و مشی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع جهت ارائه اصول لازم‌الراعیه ‌به زودی رونمایی ‌می‌شود.   

وی در پایان سخنان خود از تنظیم نرم‌افزار ‌‌تقویم روزنگار فرهنگی و تبلیغی در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خبر داد و گفت: در این نرم‌افزار با پیش بینی‌های به عمل آمده برای متولیان فرهنگی و تبلیغی وزارت دفاع و مدیران و کارکنان مجموعه از 40 سال قبل تا 40 سال آینده ‌روزشماری شده و کلیه مناسبت‌های تقویمی در دسترس کابران خواهد بود که ان‌شاءالله مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار