كارشناس مسئول مطبوعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، از تمدید مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره ملی موضوعی زاگرس خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

اسداله ترابی جونقانی گفت: مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره ملی موضوعی مطبوعات محلی زاگرس در ایلام، تا پانزدهم اسفندماه سال 91 تمدید شده است.

وی افزود: زمان برگزاری این جشنواره با توجه به تمدید زمان ارسال اثر، به فرودین سال 92 موكول شده است.

ترابی تاكید كرد: مدیران مسئول نشریات محلی و خبرنگاران می توانند آثار خود را تا پانزدهم اسفندماه امسال به آدرس ایلام، انتهای خیابان رسالت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یا به شماره نمابر   3335087  ارسال كنند.

كارشناس مسئول مطبوعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این جشنواره با هدف تولید آثار فاخر مطبوعات در ایران، تجلیل از نشریات كیفی و تولید محور كشور، هم افزایی تجارب و ابتكارات و ایجاد انگیزه رقابت سالم بین نشریات محلی كشور برگزار می شود.

وی، موضوعات جشنواره زاگرس را در دو بخش ویژه و آزاد عنوان كرد و افزود: بخش ویژه در زمینه های گسترش فرهنگ نماز، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پایداری و تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی برگزار می شود.

ترابی گفت: زمینه های موضوعی جشنواره در هر دو بخش آزاد و ویژه شامل: مصاحبه و گفتگو، گزارش، مقاله، سرمقاله و یادداشت، تیتر، عكس و طرح و صفحه آرایی می باشد.

وی تصریح كرد: آثار ارسالی به جشنواره باید در فاصله زمانی اول بهمن ماه سال 90 تا اول بهمن ماه سال 91 در نشریات محلی چاپ شده باشند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.