مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 4 از برگزاری برنامه های متنوع ورزشی در بوستان های سطح منطقه خبر داد.

نادر گودرزی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در طرح استقبال از بهار 92 اداره تربیت بدنی همانند سایر حوزه‌ها‌ی اجرایی و خدماتی منطقه برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و تفریحی را در 3 بازه زمانی 15 روزه در سطح منطقه اجرا می کند.
مدیر تربیت‌بدنی منطقه 4 ادامه داد: در این طرح که از 1 اسفند ماه جاری آغاز شده است و تا 13 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد و مسابقات ورزشی شامل تنیس روی میز، دارت، طناب‌کشی، دوهمگانی، فوتبالدستی، مچ‌اندازی، روپایی و... در تمام بوستان‌های منطقه با حضور ورزشکاران ایستگاه‌های تندرستی برگزار خواهد شد.
گودرزی، برگزاری اردوهای تفریحی ورزشی برای خانواده‌ها را از دیگر برنامه‌های استقبال از نوروز 92 عنوان کرد و تصریح کرد: در طرح استقبال از بهار 92 اردوهای تفریحی در ارتفاعات و اماکن تفریحی تهران و حومه از ج-مله دربند، کلکچال، دارآباد، سرخه حصار، چیتگر و... خانواده‌ها برگزار می‌شود.
مدیر تربیت بدنی منطقه 4، از برگزاری اولین مسابقات بازی‌های رایانه‌ای کلانشهر تهران در منطقه 4 خبر داد و اظهار داشت: به منظور بستر‌سازی مناسب و اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای شهر تهران، اولین دوره مسابقات بازیهای رایانه‌ای (جشنواره شکوفا) کلانشهر تهران در منطقه 4 برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: مسابقات نهایی بازی‌های رایانه‌ای با حضور برگزیدگان جشنواره شکوفا به مدت 7 روز از تاریخ 7 اسفند ماه لغایت سیزدهم اسفند ماه در مجموعه ورزشی میر اسماعیلی (باشگاه بازیهای رایانه‌ای شهرداری تهران) در حال برگزاری است.
گودرزی خاطر نشان کرد: در مرحله نهایی این مسابقات از هر منطقه 18 نفر در بخش آقایان و 4 نفر در بخش بانوان حضور خواهند یافت که آقایان در 4 رشته FIFA2012، Pes 2012، Angry bird و کانتراستریک و بانوان در 2 رشته Need for speed و Angry با هم رقابت خواهند پرداخت./ل
برچسب ها: شور ، نشاط ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار