رئیس اداره بازیافت از آموزش بازیافت به بانوان خانه دار در شرق تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سعید کاظمی با اعلام این خبر گفت: برگزاری کلاس های آموزشی در خانه های سلامت و سرای محلات در سطح منطقه از جمله سرای محله تهرانپارس به ترویج فرهنگ بازیافت و حفظ محیط زیست می پردازد.
وی افزود: فرهنگ شهرنشینی و از زیرشاخه های آن فرهنگ بازیافت نیز از فرهنگ هایی است که پایه آن باید در خانواده ها بنیان گذاری شود.
کاظمی با اشاره به جمع آوری پسماندهای خشک اداره بازیافت در راستای اجرای برنامه های زیست محیطی و با هدف توسعه فرهنگ تفکیک پسماندها از مبدأ، خودروهای جمع آوری پسماندهای خشک با استقرار در محل های تعیین شده آماده خدمت رسانی به شهروندان در طرح فصل همدلی هستند.
وی ادامه داد: جمع آوری پسماندها از طریق مراجعه به درب منازل و تماس شهروندان توسط خودروهای ویژه جمع آوری ضمن جمع آوری این پسماندها کیسه های آبی رنگ را بصورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می دهند.
وی در پایان با اشاره به استقرار کلبه بازیافت در مدارس منتخب منطقه 8 خاطر نشان کرد: تناژ پسماند جمع آوری شده از کلبه بازیافت مستقر در مدارس رو به افزایش بوده بطوری که این میزان در دبستان شکوفه های انقلاب در ناحیه 3 به 410 کیلوگرم در هفته رسیده است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار