با توجه به بدهکاری 100 میلیارد تومانی دانشجویان به صندوق رفاه این مرکز تا پایان امسال مهلت داده و در غیر این صورت با دانشجویان بدهکار برخورد حقوقی می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ گودرزی، قائم مقام صندوق رفاه دانشجویی طبق فراخوانی که اعلام کرده ، میزان بدهی دانشجویان به صندوق رفاه را بررسی و بیان کرده که دانشجویان بايد تا پایان امسال بدهی خود را به صندوق رفاه دانشجویی پرداخت کنند.

وی افزود: اگر دانشجویان این بدهی را به صندوق رفاه ندهند صندوق رفاه در ابتدا با قرار دادن نام دانشجو بر روی سایت  تمام تلاش خود را برای دریافت بدهی خود انجام می دهد.

گودرزی تصریح کرد: در سه مرحله صندوق رفاه اقدام به دریافت بدهی می کند مرحله اول با اعلام فراخوان به خود دانشجو، مرحله دوم: احضاریه ضامن دانشجو و مرحله سوم اقدام حقوقی انجام می دهد.

وی تصریح کرد: بدهی کاری دانشجویان به صندوق رفاه دانشجویی بالغ بر 100 میلیارد تومان است چنانچه اگر دانشجویان تا پایان امسال این میزان بدهي را پرداخت نکنند قطعاً با توجه به تاخیر سود مصوبه قانونی از آن ها گرفته می شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
بعضی شعب بانک ملی به خاطر مکانیزه شدن شماره حساب صندوق رفاه از گرفتن قبض های قدیمی که در دست فارغ التحصیلان هست خودداری میکنند.
ضمنا بنده حدود 15 قسط رو پرداخت کرده ام اما صندوق رفاه این میزان رو در سایت ثبت نکرده است تکلیف دفترچه اقساط قدیمی چیست
پورتال دانشجویی در سایت صندوق هم اطلاعاتش کامل نیست مثلا بدهی ها ثبت نشده و سیستم پرداخت انلاین فعال نیست.
آخرین اخبار