سخنگوی هیات نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری از اعضای هیات های نظارت بر این انتخابات در این استان خواست، قانون را فصل الخطاب فعالیت های خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

سید سعید زمانیان دهكردی در نشست هماهنگی اعضای هیات نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری، با تاكید بر لزوم فراهم شدن زمینه برای مشاركت حداكثری مردم در انتخابات آتی، گفت: برای برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداكثری مردم، برنامه ریزی هدفمند و مشاركت همه قشرهای مردم نیاز است. 

وی با بیان ضرورت های رعایت قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات، تصریح كرد: اعضای هیات های نظارت بر انتخابات باید با هماهنگی با اعضای هیات های اجرایی، اختلافات احتمالی را به حد اقل ممكن برسانند.

نماینده مردم شهرستان های شهركرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: همه اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی باید، همت و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم با مشاركت حداكثری مردم متمركز كنند. 

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای احكام و دستورات اسلامی و مبتنی بودن بر رای مردم، از ویژگی های نظام جمهوری اسلامی است و مردم نیز به عنوان صاحبان اصلی این نظام، با پیروی از ولی فقیه عادل جامع الشرایط در راه تحقق آرمان های نظام گام بر می دارند. 

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، با بیان مشكلات كشور با توجه به تحریم ها، گفت: دشمنان، برای كاهش مشاركت مردم در انتخابات و ترویج بی اعتمادی به نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی كرده و می كنند. 

امیرعباس سلطانی گفت: اگرچه مردم با مشكلاتی زیادی روبرو هستند ولی استقامت آنان در حمایت از آرمان های نظام، دشمنان را مایوس كرده است و مردم نیز برای تحقق كامل آرمان های امام و شهیدان، ایثار و از خود گذشتگی می كنند.

عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری را به دوری از تنش و اختلاف توصیه كرد و افزود: تعامل مطلوب اعضای هیات های اجرایی و نظارت می تواند نوید بخش برگزاری انتخاباتی پرشور با كمترین تخلف انتخاباتی باشد. 

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، رعایت آرامش، عدالت و بیطرفی در انتخابات را از اعضای هیات های نظارت خواستار شد.

چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،24  خرداد ماه 92 و همزمان با سراسر كشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.