تغیر مجدد اساسنامه خانه سینما شاید این بار راهگشای خانه تکانی برای نوروز 92 باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، روزهای پایانی سال در حالی سپری می شود که هم مخاطبان آن و هم اهالی سینما منتظر چند اتفاق جدید هستند اما آیا به راستی این انتظار به سر خواهد آمد.
از مخاطبانی که امروز از جدیدترین فیلم های ساخته شده روز در دنیا و کشور خود با خبرند و اختلاف بین فیلم خوب و فیلم بد را به درستی درک می‌کنند این انتظار می رود که منتظر اکران فیلمهای قابل توجه و پر فروش در آستانه عید نوروز باشد.
هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی برای اکران فیلم های نوروزی خواهد افتاد آیا به راستی از فیلم های اکران نوروزی استقبال می شود یا نه.
آیا این  استقبال در فصل های بعدی نیز همچنان ادامه خواهد داشت اینها سوالاتی است که این روزها در ذهنم درگیر آن شده است اما از طرفی دیگر نیز اهالی سینما منتظر بازگشایی خانه سینما هستند خانه سینما که بیش از یکسال است با درهای بسته مواجه بود و هر از چند گاهی وقتی اهالی و رسانه و خبرنگاران به سراغ تهیه کننده و کارگردانان می روند گویی دوباره یادشان می افتد که بالاخره تکلیف خانه سینما چه می شود.
این درحالی است که گفته های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنان احمدی نژاد رئیس جمهور و هزاران سینمایی دیگر نیز هنوز نتوانسته تکلیف این خانه را مشخص کند.
خانه ای که روزی هزاران کارمند، مستخدم و اهالی دیگر در آن به فعالیت می پرداختند و امروز تمامی آنها خانه نشین شده اند.
شاید اگر اساسنامه خانه سینما تکلیفش مشخص شود و دوستان نیز قدری همت کنند. همزمان با برپایی سال جدید خانه سینما نیز با خانه تکانی و شادباش به سراغ عید نوروز برود./ي2
مهدیه مستعد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار