مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد از بهره برداری بوستان 10 هکتاری نوروز تا پایان سال جاری خبر داد.

ملا صالحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  بوستان نوروز بزرگ ترین بوستان پهنه غربی اراضی عباس آباد است که با وسعت 10 هکتاری برای نوروز امسال آماده بهره برداری می شود.
وی افزود: بوستان نوروز با کارکردهای بین المللی و فرهنگی در حوزه کشورهای عضو اکو تعریف شده و قسمتی از بوستان هم برنامه اکو در نظر گرفته شده است.
محلی برای معرفی آیین ها و سنت های کشورهای عضو اکو با محوریت آیین و سنت نوروز در تمام سال خواهد بود.
 وی در ادامه تصریح کرد:  در این بوستان  12 سکو به 12 کشور عضو اکو و 2سکو هم به کشورهای عراق و بحرین که نوروز را جشن می گیرند ولی عضو اکو نیستند اختصاص پیدا می کند.
ملا صالحی ادامه داد:  هر کشور می تواند در یکی از این سکوها به معرفی خود در حوزه گردشگری، نمایش آداب و رسوم، صنایع دستی و موسیقی بپردازند.
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد در ادامه به احداث دریاچه ی خزر اشاره کرد و اذعان داشت:  دریاچه بوستان نوروز که در قطعه چهارم اراضی عباس آباد و در درون بوستان نوروز احداث شده شامل دو قسمت شمالی و جنوبی به  مساحت پانزده هزار و 500 متر مربع و عمق 1.5 متر به بهره برداری رسیده است.
ملا صالحی در پایان خاطر نشان کرد: این دریاچه به شکل  نقشه دریای خزر طراحی شده  و همچنین پیش بینی شده تا بازی های آبی نیز بر روی این دریاچه انجام گیرد./ز






برچسب ها: شرکت ، نوسازی ، آداب و رسوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار