بخشدار چاه‌دادخدای شهرستان قلعه‌گنج گفت: مشکل آب روستائیان از بخش چاه‌دادخدا تا شهر قلعه‌گنج با افتتاح خط لوله مهر ماندگار قلعه‌گنج برطرف و 52 روستا در این مسیر از آب سالم برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، اسماعیل صادقی در جمع شوراها و دهیاران بخش چاه‌دادخدا اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی 24 خرداد ماه سال 92 برگزار می‌شود که نیاز به هم‌اندیشی و همفکری دهیاران و شوراها در اجرای هر چه بهتر آن دارد.

وی افزود: در طول 33 سال انقلاب در همه صحنه‌های انتخاباتی کشور مردم ما با حضور حداکثری خود و با اشتیاق فراوان نشان دادند که هستند و سال آینده نیز به خاطر شرایط خاص که در آن قرار داریم، در انتخابات سنگین شوراها و ریاست جمهوری شرکت می‌کنند.

صادقی تصریح کرد: امروز پرچمدار دنیای اسلام ایران است و شرایط با گذشته بسیار متفاوت شده، به گفته رهبر فرزانه انقلاب ما در شرایط بدر و خیبر هستیم و قدرتی که در دستان ما است به همه جهانیان شناسانده شده است.

وی با بیان اینکه سرعت علم نیز در ایران شتابنده بوده و 11 برابر شده است، قدرت پزشکی ایران در منطقه خاور میانه غیر قابل قیاس است و به عنوان قطب علمی منطقه ابراز وجود کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: در چند روز آینده نقاط حساس جاده قلعه‌گنج به چاه‌دادخدا که وضعیت مطلوبی ندارد روکش و اعتبار کلی برای آسفالت آن در سال آینده اختصاص داده می‌شود.

بخشدار چاه دادخدا با تأکید بر اینکه عملکرد شوراها و دهیاری‌ها باید به روز باشد تا در آینده از بین آنها فعال‌ترین دهیار انتخاب و تقدیر شود، بیان داشت: مشکل آب روستائیان از بخش چاه‌دادخدا تا شهر قلعه‌گنج با افتتاح خط لوله مهر ماندگار قلعه‌گنج برطرف و 52 روستا در این مسیر از آب سالم برخوردار می‌شوند.

صادقی افزود: مسئولان ادارات شهرستان آمادگی دارند که در روستاهای بخش چاه‌دادخدا در میان مردم حضور یابند و از نزدیک به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند که این مستلزم تعیین وقت و همکاری دهیاران است./ج1

برچسب ها: بخشدار ، جهانیان ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.