انتخاب مسئولان اصلح از سوی مردم می تواند از مشكلات و مفاسد جلوگیری كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در همایش دهیاران و شورای اسلامی روستاهای زنجان گفت: در نظامی كه تمام مسئولان آن با رای مردم به روی كار می آیند، ملت باید نهایت دقت خود را در انتخاب افرادی اصلح و دلسوز به كار گیرند.

‌اسماعیلی افزود:هر فرد درهر جایگاه و مقامی كه قرار دارد، باید به وظیفه و مسئولیت خود به خوبی عمل كرده و بهترین كارآمدی را برای نظام اسلامی داشته باشد.

وی یادآورشد: مردم باید با هوشیاری و آگاهی تمام پای صندوق های رای بیایند و به دشمنان ثابت كنند همچنان تصمیم گیرنده نهایی برای انقلاب اسلامی ملت هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه در سطح جهان هیچ كشوری غیر از جمهوری اسلامی استقلال و آزادی خود را به معنی حقیقی حفظ نكرده است، 34 سال ایستادگی و استقامت این حاكمیت را به پشتوانه حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف عنوان كرد.

اسماعیلی به مشكلات اقتصادی موجود در كشور اشاره كرد وگفت:حتی یك ریال تخلف در این عرصه را از مسئولان نظام اسلامی غیر قابل پذیرش خواند.

وی وضعیت كنونی ملت ایران را غیر قابل مقایسه با پیش از انقلاب اسلامی عنوان كرد ومردم این كشوررا پیش از سال 57 فاقد هر نوع نقشی در عرصه های مختلف كشور خواند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در كشوری كه حتی پادشاه آن هیچ اختیار و نقشی در سرنوشت كشور نداشت، ملت ایران نیز نمی توانستند جایگاهی در تصمیمات سیاسی كشور داشته باشند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: توجه روز افزون به مناطق محروم و محرومیت زدایی از بخش های مختلف كشور، گوشه كوچكی از دستآوردهایی است كه نظام اسلامی توانسته است به ملت ایران ارائه كند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.