معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران همزمان با روزهای پایانی سال از توسعه فضاهای گلکاری و احداث فرش گل در محورهای اصلی و بزرگراه های این منطقه خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سعید شیرازی با اشاره به موقعیت تاریخی و مذهبی این منطقه و لزوم زیباسازی سیمای عمومی شهر برای شهروندان ساکن و زائران و مسافران نوروزی گفت: همزمان با روزهای پایانی سال در موقعیت های میادین معلم و شهید غیبی و خیابان های شهید رستم خانی، شهید رجایی، شهرزاد، ورامین، قم و پل عبدالرحمن صوفی فرش هایی از گل با مساحت 2 هزار مترمربع احداث می شود.
 
شیرازی با اشاره به اینکه برای ایجاد چشم اندازی زیبا از گل های بهاره اعم از شب بو، بنفشه، نرگس و... استفاده می شود خاطرنشان کرد: در موقعیت های لوپ آزادگان، پل شهید آوینی، پل عبدالرحمن صوفی و لوپ شهید صارمی نیز پیش از این با مساحت 3 هزار و 500 متر مربع فرش گل ایجاد شده که در آستانه سال جدید نشاء گل های آن بازپیرایی و واکاری می شود.
 
وی به کاشت 92 هزار پیاز لاله همزمان با فصل پائیز در سطح منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: فصل گلدهی پیازهای لاله که در بلوارها و اماکن پرتردد از جمله میادین نماز، هادی ساعی، شهید بروجردی و پل خبرنگار کاشته شده، هفته آخر اسفند تا پایان فروردین 92 است که همزمان با روزهای آغازین سال جدید فضای دل انگیزی را برای شهروندان ایجاد خواهد کرد. /ل

برچسب ها: احداث ، فرش ، گل ، کلیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.