دوربرگردان خلیج ‌فارس در قطعه ‌نهایی پروژه احداث تندروهای بزرگراه ‌آزادگان زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی  معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: با بهره‌برداری از این دوربرگردان غیرهمسطح، ضمن فراهم‌شدن امکان تغییرجهت ایمن خودروها به‌سمت شرق، دسترسی شهروندان به بلوار خلیج‌فارس نیز تسهیل شده ‌است.
 
مهندس قاسم مالدار همچنین با‌بیان‌ اینکه پل دوربرگردان الغدیر در مرحله اجرای روکش‌آسفالت است از بهره‌برداری‌ قریب‌الوقوع این تقاطع طی روزهای آینده خبر داد.
 
وی در تشریح روند پیشرفت عملیات‌اجرایی در سایر تقاطع‌های بزرگراه آزادگان، از تکمیل عملیات ریل‌گذاری در تقاطع راه‌آهن تهران- جنوب و بهره‌برداری از این سازه حمل‌و‌نقلی خبرداد و گفت: تنها اقدام باقی‌مانده دراین تقاطع شامل خاکبرداری زیر پل است که با سرعت‌مناسبی درحال‌اجرا است.
 
مجری طرح‌‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با روبه اتمام‌ خواندن عملیات آرماتوربندی در کندروهای شمالی و جنوبی پل‌تقاطع محور احمدآباد مستوفی، یادآورشد بخش‌های باقی‌مانده این تقاطع از هفته‌آینده زیر بتن می‌رود.
به‌گفته وی با به‌اتمام رسیدن عملیات بتن‌ریزی عرشه در تمام بخش‌های کندرو و تندرو تقاطع بزرگراه سعیدآباد، اقدامات تکمیلی شامل خاکریزی پشت کوله‌ها به‌طور بی‌وقفه دراین بخش‌از پروژه ادامه دارد.

گفتنی‌است در روزهای اخیر 4 دوربرگردان همسطح کندرو به کندرو در مسیر بخش باقی‌مانده تندروهای بزرگراه آزادگان حذف‌شده و به‌این ترتیب هیچ معارضی دراین مسیر 7 کیلومتری باقی‌نمانده است. /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار