معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 6 از فعالیت های عمرانی سطح منطقه به مناسبت آغاز فصل بهار خبر داد.

حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در راستای استقبال از فصل همدلی در سال 92 معاونت فنی و عمرانی منطقه به صورت ویژه اختصاص ملی هماهنگی های لازم با نواحی 6 گانه در دو دوره اقدام به فعالیت های عمرانی در سطح منطقه می نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: مرحله اول این طرح شامل مرمت و لکه گیری سواره روها در سطح منطقه در حدود 200 مورد با بیش از هزار و 200 تن آسفالت و همسطح سازی دریچه سواره و پیاده در بیش از 400 مورد اشاره کرد.

حسینی نژاد در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده اظهار داشت، پیاده روسازی هزار و 200 معبر با متراژ 3 هزار و 600 متر مربع، ترمیم بیش از 40 جدول در متراژ 2 هزار متر طول، کف کشی 30 مورد نهر به متراژ حدود 3 هزار و 500 متر مربع از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا است.

وی در ادامه با اشاره به ساماندهی حریم کارگاه های عمرانی در سطح منطقه ساماندهی شده و رفع معارض حدود 50 مورد از پیاده روها با درزگیری 18 معبر با متراژ 30 هزار متر طول انجام شده است.

حسینی نژاد خاطرنشان کرد: برنامه های دیگری نظیر پیاده روسازی و بهسازی پیاده روها و سواره روها و بهره برداری از پروژه ها نیز در دستور کار قرار گرفته است که به زودی اجرایی می گردد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار