مدیر کل دفتر تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌ها از فعالیت ۱۴۰۰ اکیپ راهداری در جاده‌های کشور برای ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران علی ناوی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته با ادارات راه و شهرسازی استان‌ها و ستاد مرکزی سازمان راهداری در ایام نوروز ۹۲ بیان کرد: ۱۴۰۰ اکیپ راهداری به صورت شبانه‌روزی از ۲۶ اسفند تا ۱۶فروردین ۹۲ آماده کمک‌رسانی در جاده‌های کشور هستند.

وی با اشاره به فعالیت در جاده‌های کشور طی فصل زمستان، گفت: در نوروز ۹۲ نیز به منظور کمک‌رسانی و با توجه به تغییرات جوی، این اکیپ‌ها در گردنه‌های زمستانی حضور دارند.

به گفته ناوی، ۱۱ هزار و ۵۰۰ راهدار، ۷۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات با ۷۰۰ اکیپ گشت‌زنی در نوروز ۹۲ در جاده‌های کشور کمک‌رسانی می‌کنند.

مدیر کل دفتر تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌ها از حضور ۱۴۰۰ گشت راهداری مجهز به دستگاه GPS نیز خبر داد و گفت: این تعداد گشت‌زن به صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها فعال هستند و هر نقصی در راه‌ها باشد، برطرف می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش تعداد راهدارخانه‌ها نسبت به سال گذشته، گفت: تعداد ۲۰۰ باب راهدارخانه به ۶۶۵ راهدارخانه سال گذشته افزوده شده است. همچنین ۸۸۶ راهدارخانه ثابت و موقت در نظر گرفته شده است.

ناوی تعداد راهدارخانه‌های سیار برای خدمات‌رسانی در ایام نوروز را ۲۰۰ باب عنوان و اظهار کرد: سال گذشته ۱۵۰ راهدارخانه سیار در کشور فعال بود.

وی اولویت استقرار راهدارخانه‌ را در مسیرهای شمالی کشور و استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، شیراز و دیگر مسیرهای اصلی و پر تردد عنوان کرد.

برچسب ها: راهداری ، ماشین ، نوروز ، گشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار