وزیر کشور با اشاره به رایانه ای بودن 23 فرآیند انتخابات آتی گفت: رای گیری به صورت رایانه ای انجام نمی شود.به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی محمدنجار عصر شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم برگزاری هرچه بهتر انتخابات سال آینده گفت: مردم باید در این انتخابات نیز همچون گذشته حضوری بی نظیر داشته باشند.

 
 
 
 
 

 

به گزارش  گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران   ،

وی با اشاره به افزایش مشارکت مردمی در عرصه انتخاباتی کشور تاکید کرد: باید بستر لازم برای مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم شود.

محمد نجار در ادامه یاداور شد: با طراحی سامانه جامع از مجموع 24 فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 23 فرآیند آن به صورت نرم افزاری و رایانه ای انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رای گیری انتخابات به صورت رایانه ای نخواهد بود، تصریح کرد: اقدامات لازم برای برپایی انتخابات در حال انجام است که آموزش مجریان برگزاری انتخابات در سطح استان‌ها و مناطق از جمله این اقدامات است.

محمدنجار رای مردم را امانتی در دست مسئولان دانست و افزود: با اجرای کامل قانون از آراء مردم صیانت می کنیم و در جمهوری اسلامی ایران این مردم هستند که سرنوشت خود را تعیین می کنند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه به استانداران تاکید شده تا آخرین لحظه فرصت خدمت رسانی به مردم را غنیمت بدانند، در خصوص طرح های نیمه تمام دولت افزود: بودجه لازم این طرح ها براساس اولویت بندی به آنها تعلق گرفته و تا پایان دولت دهم به اتمام خواهند رسید.

وزیر کشور همچنین بر تشدید نظارت ها بر بازار خبر داد و افزود: کالاهای اساسی مردم حتی بیش از نیاز بازار مصرف تامین شده است و هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی در پایان با اشاره اینکه کرمان به سمت توسعه و آبادانی پیش می رود گفت: طرح مجتمع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی کرمان با جذب سرمایه سه هزار میلیاردی در حال انجام است از جمله اقداماتی است که برای آبادانی این استان صورت گرفته است.

محمدنجار با اشاره به تلاش مسئولین کرمانی به ویژه استاندار کرمان تصریح کرد: ساماندهی قلاع قلعه دختر و اردشیر می تواند در جذب گردشگر در این استان تاثیر بسزایی داشته باشد و با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز هستیم باید زیرساخت های لازم برای حضور مسافران نورزی تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.