معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان و توسعه ورزش همگانی گفت: پیشرفت فیزیکی استادیوم 6 هزار نفره ساری رضایت‌بخش نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، مرضیه اکبر آبادی گفت: وزارتخانه، شرکت ساخت و تجهیز اماکن ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان مازندران باید در این حوزه پیگیر باشند.

اکبرآبادی نظارت دقیق بر اجرای این دو پروژه ورزشی در مازندران را از سوی مسئولان استانی مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: پروژه‌ها باید بر اساس آنچه در پیمان منعقد شد اجرا شوند، هرچه از سقف زمانی تعیین شده بگذرد بار مالی به همراه دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان، جایگاه ورزش بانوان مازندران را در مقایسه با استان‌های دیگر مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: بانوان ورزشکار مازندران در بحث ورزش همگانی خوش درخشیدند.

اکبرآبادی با اشاره به اینکه همگانی کردن ورزش دغدغه اصلی من در سطح کشور است، بیان داشت: بسترهای مناسبی فراهم شود تا تمام نقاط کشور از برکات فضاهای ورزشی بهره‌مند شوند.

اکبرآبادی ایجاد مجتمع ورزشی ویژه بانوان در استان مازندران را دیدگاه ایده‌آل برای زنان ورزشکار دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد مجتمع ورزشی ویژه بانوان عقلانی و منطقی نیست.

معاون ورزش و امور جوانان با اعلام اینکه بانوان در ورزش قهرمانی مورد توجه قرار گیرند، اظهار داشت: نخستین گام در ورزش قهرمانی فعالیت‌های حرفه‌ایست که از سوی اداره کل و با حمایت باشگاه‌ها و بخش خصوصی باید پیگیری شود./س

برچسب ها: پیشرفت ، فیزیکی ، استادیوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.