مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 35 واحد تولیدی متخلف به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمد محمدی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 35 واحد تولیدی متخلف به تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسین اداره‌کل استاندارد از حدود  700 واحد صنفی، مراکز عرضه و فروش فرآورده‌ها و کالاهای مشمول استاندارد اجباری، بازرسی به عمل آورده که در مرحله اولیه بازرسی، تذکر و اخطاریه‌های لازم را مبنی بر عدم عرضه فرآورده‌های غیر‌استاندارد به آنان ابلاغ کردند.

وی افزود: با وجود تذکرات و اخطارهای داده شده در مرحله دوم بازرسی‌ها، 35 واحد صنفی متخلف که بدون توجه به اخطارهای قبلی به عرضه محصولات غیر‌استاندارد مبادرت کرده‌ بودند، شناسایی و اقدامات قانونی لازم در این زمینه صورت پذیرفته است.

محمدی خاطرنشان کرد: این واحد‌های صنفی متخلف به سازمان تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و پرونده آنان تا حصول نتیجه و اعمال قانون، مفتوح و مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.
برچسب ها: استاندارد ، یاسوج ، متخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.