جانشين فرمانده انتظامي مازندران از فعالیت 13هزار نیروی پلیس در تعطیلات نوروزی امسال د راستان خبر داد.

گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران سرهنگ قاسمی در جمع مسئولان قضايی استان با اشاره به طرح ها و برنامه های فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم وامنيت تعطيلات نوروز، از تقويت گشت های انتظامی و اجرای طرح های انتظامی و ترافيکی در سطح شهرها و جاده های استان با همکاري ديگر سازمان هاي امداد و نجات افزود: در راستای کاهش و پيشگيری از جرائم از جمله سرقت در ايام تعطيلات نوروز طرح ها و برنامه های مختلف امنيتی و انتظامی پيش بينی و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

وی بر ضرورت اطلاع رسانی وآگاهسازی عمومی در راستای کاهش و پيشگيری حوادث چهارشنبه آخرسال تاکيد و از برقراری نظم وامنيت شهروندان در روزهای پايانی سال با اجرای طرح های انتظامی خبر داد.

جانشين فرمانده انتظامي مازندران از کشف 132 هزار و 623 عدد انواع مواد محترقه در چند ماه اخير در سطح استان خبر داد و تصریح کرد:اين تعداد مواد محترقه در اجرای طرح های نظارت و کنترل اماکن عمومی و شناسائی و دستگيری 27 متهم به خريد و فروش اين مواد بدست آمده است.

سرهنگ قاسمی با تاکيد بر آمادگی فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنيت ايام تعطيلات نوروز و چهارشنبه آخر سال گفت: ماموران انتظامی استان با هرگونه ناهنجارهای اجتماعی و اخلاقی و جرائم برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد./ع

برچسب ها: فعالیت ، پلیس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.