معاون اول رييس جمهور با حضور در شهرستان بشاگرد با همراهي معاون درمان وزارت بهداشت ظهر امروز دوشنبه بيمارستان بقيه الله الاعظم شهر سردشت را افتتاح كرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب دا؛ رييس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان هرمزگان با اشاره به اهميت ساخت بيمارستان در شهرستان بشاگرد، گفت: حضور متخصصین مجرب و کار آمد در کنار تجهیزات مدرن و پیشرفته درمانی در شهرستان بشاگرد شاخص های سلامتی را بهبود مي بخشد .

دكتر محمد شكاري با اشاره به اينكه پروژه بيمارستان بشاگرد از پروژه های مهر ماندگار هرمزگان است، گفت: يكي ازپروژه هاي موثر در حوزه سلامت در مناطق محروم ساخت و راه اندازي بيمارستان شهرستان بشاگرد است كه نقش مهمي در ارتقا خدمات درماني منطقه خواهد داشت.

وی افزود: اين بيمارستان در شهرسردشت شهرستان بشاگرد با 31 تخت در فضايي بالغ بر يك هزار و ششصد مترمربع ساخته شده است كه با اعتباري بالغ بر چهل ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني ساخته شده است.

رييس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان هرمزگان خاطر نشان كرد: اين بيمارستان در كمترين زمان ممكن از بهمن سال 1389 مرحله اجرايي اش آغاز شد كه در كمترين مدت ابنيه آن به اتمام رسيده است .

وي بيان كرد: بيمارستان 32 تختخوابي بشاگرد شامل بخش هاي داخلي، اطفال، جراحي، زنان، زايشگاه ، اورژانس شبانه روزي، آزمايشگاه، راديولوژي و دياليز است كه نقش اساسي در ارتقا خدمات درماني به صورت چشمگيرخواهد داشت.

قائم مقام وزير بهداشت در استان هرمزگان يادآورشد: افتتاح اين بیمارستان درخور شأن و منزلت برای خدمت گیرندگان این مجموعه درماني درشهرستان بشاگرد خواهد شد و این تنها گوشه ای از فعالیتهای خادمان عرصه سلامت در جهت تقویت زیر ساخت های سلامت در مناطق محروم استان هرمزگان است که تقدیم مردم شریف بشاگرد خواهيم کرد./ع2

برچسب ها: بیمارستان ، سلامت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار