مستند "جعل" به کارگردانی اکبر منصور فلاح آسیب های اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهد.

محمد علیپور تهیه کننده مستند "جعل" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: ما سعی کردیم در مستند "جعل" به صورت تخصصی به موضوع جعل و کلاهبرداری بپردازیم و برخلاف مستند "شوک" که به سرقت و آدم ربایی اشاره دارد نیز این مستند را به گونه ای متفاوت از لحاظ محتوایی روی آنتن ببریم.
وی در ادامه گفت: در جامعه جعل های مختلفی وجود دارد و در هر قسمت از این مستند داستان یک پرونده را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
وی در خصوص اینکه از ویژگی های مهم این مستند رویکرد آموزش آن است بیان کرد: مستند "جعل" علاوه بر موضوعات مختلف آسیب اجتماعی نیز که در آن کامنت های به نام شخصیت های سیاسی در فضای مجازی تهیه شده و در آن به سودجویی می‌پردازند را نیز مورد بررسی قرار داده است.
این تهیه کننده افزود: مازیار قاسمی وکیل و کارشناس مجری این برنامه توضیحاتی پیرامون موضوع برنامه به مخاطبان ارائه می دهند و این نکته های آموزشی که از زبان کارشناس در برنامه صحبت می شود نیز اگر با دقت به آن گوش کنیم با آسیب کمتری در جامعه روبرو خواهیم شد.
وی در پایان در خصوص این مستند با "مستند شوک" تصریح کرد: مستند "جعل" درصدد مقابله با پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و تنها تفاوت عمده آن با مستند "شوک" رویکرد آموزش آن است.
وی گفت: مدت زمان مستند جعل بین 30 تا 40 دقیقه بوده که قرار است به زودی نسخه دیگری با ضرباهنگ مناسب از این مستند را برای مخاطبان برای شبکه 3 سیما به تولید برسانیم.
گفتنی است این مستند هر شب ساعت 21 از شبکه آموزش روی آنتن می رود./ي2
برچسب ها: شبکه آموزش ، مستند ، جعل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار