رئيس سازمان حمايت از مصرف کنندگان گفت: نرخ خودروهاي پيش فروش که قرارداد خريد آنها متعلق به زمان قبل از 91/12/01 مي باشد، با همان نرخ گذشته محاسبه مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ تقوي رئيس سازمان حمايت از مصرف کنندگان و توليدکنندگان، با اعلام خبر بالا در جمع خبرنگاران، گفت: کليه خودروهايي که قرارداد آنها به تاريخ قبل از 91/12/01 بر مي گردد، نحوه قيمت گذاري آن مشمول نرخ هاي ثبتي نيست.
وي افزود: همچنين خودروهايي که قرارداد فروش آنها بعد از زمان 91/12/01 تنظيم شده، تعيين نرخ آن مشمول قيمت هاي فعلي است.
وي با اشاره به اينکه چنانچه قيمت خودروهاي پيش فروش شده قبل از تاريخ 91/12/01 با نرخ هاي فعلي انجام شود، تخلف به حساب مي آيد، اظهار داشت: شوراي رقابت قرار است تا روز يکشنبه در خصوص نرخ گذاري جديد خودرو تصميم گيري کند.
رئيس سازمان حمايت از مصرف کنندگان، افزود: پس از تصميم گيري شوراي رقابت براي تعيين قيمت خودرو، مجددا سازمان حمايت از مصرف کنندگان نرخ گذاري مي کنند.
رئيس سازمان حمايت از مصرف کنندگان، در پاسخ به پرسش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر بروز تخلف در نمايشگاه هاي بهاره، گفت: تاکنون آمار رسمي از ميزان تخلفات در نمايشگاه هاي بهاره به دست من نرسيده ولي اين به معناي نبود تخلف در نمايشگاه هاي ياد شده نمي باشد.
تقوي در خصوص پسته هاي عرضه شده در نمايشگاه بهاره گفت: اين پسته ها از نوع صادراتي و فندقي مي باشد که به قيمت 30 هزار تومان در سطح گسترده عرضه مي شود.
وي در پاسخ به اين پرسش که عمده پسته هاي عرضه شده در نمايشگاه با قيمت 30 هزار تومان، پسته هاي دربسته مي باشد گفت: به هيچ وجه اين پسته ها دربسته نيستند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار