مدیرعامل تیم گهردرود گفت: مدیر هتل پردیس کرج حق نداشت بازیکنان ما را بیرون درب هتل نگه دارد چرا که با ما قرارداد دارد و وقتی پلیس 110 را خبر کردیم از ترس مجبور شدند که بازیکنان را راه دهند.

 محمد خروطی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از 9 تا 25 اسفند قراردادي با هتل پرديس بستیم و چک آن را طی شماره 901642 بانک تجارت به تاریخ وصول 26 اسفند پرداخت کردیم، پس دیگر مشکلی بابت حضور بازیکنان در هتل نیست.

پیش از این هم چکی 10 میلیون تومانی به صورت علی الحساب به این هتل پرداخت کردم و سایر بدهی ها برعهده من نیست.

وی ادامه داد: چکها را شهرداری درود صادر کرده است و طبق قراردادی که ما داریم تیم گهر را اجاره کردیم از اینها رو بدهی های قبلی از گردن ما ساقط است. ما تنها از زمانی که قراردادهایم بدهی ها را تقبل  می کنیم و در آمد ضرر، منفعت برد و باخت از تاریخ قرارداد برعهده ما است.

خروطی افزود: مالک تیم نیستم و تنها برداریم مالک امین الموال است ما تیم اجاره کردیم و پرداختهایمان بستگی به نوع قرادارد دارد. یعنی زمانی که قرارداد بستم و عهده دار هزینه ها هستیم در مورد بدهی ها هم به امین اموال به آقای عابدینی و آقای هدایتی باید بنشینند و تصمیم بگیرند و به اتفاق نظر برسند.

مدیرعامل گهر درود با اشاره به قرارداد تازه با هتل پردیس گفت: شک و شبهات زیادی وجود دارد ما در قرارداد جدید برای هر نفر با کلیه امکانات شبی 50 هزار تومانی بستیم در حالی که قراردادهای مبتی نفری 75 هزار تومان بود. سوالاتی که بوجود می آید این است که چطور قراردادهای قبل گرانتر از قراردادهای جدید هستند.

وی در پاسخ به این سوال که می خواهند قراردادهای قبلی را دارای اشکال جلوه دهد افزود: نمی‌خواهم کسی را زیر سوال ببرم و به فردی توهین کنم ولی باید معلوم شود این مبالغ چه  شده است ما باید رسیدگی کنیم و ببینیم چرا شبهایی که تیم در هتل نبود و اتاقها در اختیار مدیر هتل بود پول پرداخت شده است یا حداقل آن شبها در قرارداد آمده است یا چرا وقتی 14 نفر هتل اقامت داشتند قرارداد برای 15 نفر بسته شده است. ما خواسته ایم قراردادها را بیاورند تا حساب و کتاب کنیم.

خروطی ادامه داد: از مدیر هتل گله مندم او اجازه نداشت بازیکنان ما را به هتل راه ندهد و حالا هم او راه نداده بلکه ما 110 را خبر کردیم و آنها با حضور پلیس، بازیکنان را به هتل راه دادند، او از ما چک گرفته و باید به تعهدش پایبند باشد. حالا هم با هماهنگی وکیل باشگاه از وی شکایت کردیم تا همه چیز مشخص شود./آق
برچسب ها: خروطی ، گهرود ، هتل پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار