مازندران /

پرداخت 67 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان اشتغال در نکا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا از پرداخت 67میلیارد ریال تسهیلات امسال به متقاضیان طرح های مختلف کشاورزی و اجرای طرح های عمرانی مرتبط با کشاورزی خبر داد .

سلیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : این طرح های کشاورزی بطور عمده در بخش های صنایع کشاورزی، مکانیزاسیون و دام و طیور بوده است.

وی افزود : پیگیری دریافت مجوز آب جهت متقاضیان احداث باغ در زمین های شیبدار روستای ولامده در سطح 60 هکتار و معرفی 42 نفر به بانک کشاورزی این شهرستان انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا تصریح کرد: تصویب طرح سردخانه و سورتینگ به مبلغ 4 میلیارد و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان، تصویب 85 درصد از طرح های ارسالی به بانک کشاورزی برای جذب اعتبارات طرح توسعه بخش کشاورزی از دیگر اقدامات انجام شده امسال است.

سلیمی گفت : انجام تعهدات اشتغال به طور کامل و ثبت 100 درصدی آن در سامانه رصد از دیگر فعالیت های انجام شده است که در همین راستا تا کنون 23 نفر از متقاضیان طرح های مربوط به بخش های صنایع، مکانیزاسیون و دام طیور به صندوق حمایت از سرمایه گذاری کشاورزی استان معرفی شدند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.