سه اثر فرهنگی و هنری با موضوع اعتیاد روزسه شنبه با حضورجمعی از مسوولان اجرایی ومتولیان امور فرهنگی و اجتماعی كهگیلویه وبویراحمد در یاسوج رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی كهگیلویه وبویراحمد این سه اثر فرهنگی و هنری را شامل نمایشگاه عكس از تصویر تا عبرت، پوستر همایش خواب بعد از نشئگی ومجموعه فیلم های احتیاط و اعتیاد اعلام كرد.
' امین كمالوندی' تعداد عكس های موجود در نمایشگاه عكس اعتیاد را 30 قطعه عنوان كرد و افزود: همایش خواب بعد از نشئگی نیز 20 اسفند 91 در گچساران برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینكه تاكنون 20 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، افزود: در این همایش یك روزه 10 نفر از هنرمندان برتر كاریكاتوریست استان نیز تجلیل خواهند شد.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی كهگیلویه و بویراحمد گفت: هنر ، بهترین، با ارج ترین و كارآمد ترین ابزار برای مقابله با هر معضل اجتماعی و فرهنگی در جامعه است.
وی بیان كرد: متولیان امور فرهنگی هرگاه می خواهند مردم را در زمینه های مختلف آگاه كنند باید از هنر و هنرمندان كمك بگیرند.
كمالوندی ابراز داشت: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تلاش است تا با كمك هنر و ایده های خلاقانه هنرمندان در كنار سایر ظرفیت های فرهنگی ، علمی و اجتماعی با پدیده شوم و خطرناك اعتیاد مقابله جدی داشته باشند.
وی همكاری و تعامل بین بخشی را مهمترین عامل برای مقابله و جلوگیری از گسترش روزافزون پدیده شوم اعتیاد در جامعه دانست و اظهار كرد: مساله اعتیاد امروزه جزو بحرانی ترین موضوعات جهانی قرار دارد./ع

برچسب ها: اثر ، فرهنگی ، هنری ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.