امام جمعه یاسوج گفت: حجت الاسلام و المسلمین سید 'شرف الدین ملك حسینی' فرزند مرحوم آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در این استان منصوب شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید 'علی اصغر حسینی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: پس از درگذشت آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' نماینده ولی فقیه در كهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری نامه ای با امضای جمعی از روحانیون و مسوولان اجرایی استان به منظور انتصاب و معرفی نماینده جدید ولی فقیه در منطقه به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شد.
وی بیان كرد: مراسم معرفی حجت الاسلام و المسلمین سید 'شرف الدین ملك حسینی' به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در كهگیلویه و بویراحمد جمعه هفته جاری 18 اسفند 91 با حضور حجت الاسلام و المسلمین 'محمدی گلپایگانی' رییس دفتر مقام معظم رهبری و حجت الاسلام و المسلمین سید 'رضا تقوی' رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه كشور در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج برگزار خواهد شد.
حسینی اظهار كرد: حجت الاسلام و المسلمین سید 'شرف الدین ملك حسینی' جزو مفاخر و شخصیت های علمی كهگیلویه و بویراحمد بوده و انتصاب وی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در این استان به منزله عیدی ارزشمندی است كه در آستانه آغاز سال 92 از سوی رهبر معظم انقلاب به مردم استان داده شد.
وی عنوان كرد: از قشرهای مختلف مردم كهگیلویه و بویراحمد دعوت می شود حضور گسترده و پرشوری در این مراسم مهم داشته باشند./ع
برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.