بیرجند/

43 پایگاه اورژانس آماده فعالیت در خراسان جنوبی

34 پایگاه اورژانس جاده‌ای و 9 پایگاه اورژانس شهری برای طرح امدادی نوروز 92 در خراسان جنوبی آماده فعالیت هستند


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت : طرح امداد نوروزی هم‌زمان با تعطیلات نوروزی، با همکاری پنج دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، نهبندان، قاین، فردوس و سربیشه در استان خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود.

قاسم کریمی در دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی افزود: در این راستا 34 پایگاه اورژانس جاده‌ای و 9 پایگاه اورژانس شهری در استان فعالیت داشته و ر این ایام 300 نفر پرسنل شامل متخصص، پرستار و کادر پزشکی و 50 آمبولانس شیفتی و دستگاه اتوبوس آمبولانس به ‌صورت شبانه‌روزی، به مجروحان و مصدومان احتمالی حوادث جاده‌ای امدادرسانی می کنند .

وی ادامه داد: در زمینه های بهداشت محیط، تغذیه و ... پیش بینی های لازم صورت گرفته است. مسئولان کشیک شهرستان‌ها در این ایام مشخص شده‌‎اند و در اسرع وقت به دبیرخانه مرکزی ستاد تسهیلات نوروزی معرفی می‌شوند.

وی تاکید کرد: داروخانه های کیشک در شهرستان‌های استان مشخص شده‌اند و بیمارستان‌های این مناطق هم به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت به مردم و مسافران خواهند بود. شهرستانهایی که داروخانه شبانه روزی ندارند داخل بیمارستانها تمهیدات لازم اندیشیده شده است./ع

برچسب ها: پایگاه ، اورژانس ، امدادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.