فرمانده انتظامي استان اصفهان از كشف نزديك به نيم تن انواع مواد مخدر در عمليات انتظامي يك هفته گذشته خبر داد و افزود:دراين زمينه 10 قاچاقچي و سوداگر مرگ دستگير شدند .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  سردار"عبدالرضا آقاخاني" فرمانده انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت:در راستاي طرح تشديد برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر سنتي و صنعتي ،ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در يك هفته گذشته پنج عمليات ضربتي را در نقاط مختلف اين استان به مرحلهاجرا گذاشتند.

رئيس پليس اصفهان افزود: ماموران عمليات ويژه در اين مدت موفق به ردگيري و انهدام 5 محموله قاچاق مواد مخدر در اصفهان شدند و مجموعا مقدار 483 كيلوگرم مخدر سنتي از نوع ترياك و 7 كيلو و 350 گرم مواد مخدر صنعتي از نوع شيشه كشف و ضبط كردند.

"آقاخاني " با اشاره به اينكه در مجموع این عمليات 10 سوداگر مرگ كه يكي از آنان زن بود دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند، تصريح كرد: قاچاقچياندستگير شدهاز ترفندها و شگرد هاي بسيار پيچيده اي براي حمل و انتقال مواد استفاده مي كردند .

فرمانده انتظامي استان اصفهان خاطر نشان كرد: مواد مخدر يكي از شيوه هاي حملات جنگ نرم است كه دشمنان ايران اسلامي قصد دارند با ورود آن به كشور ،جامعه انساني را تخريب و از پيشرفت كشور جلوگیری كنند.در اين راستا پليس با قاطعيت تمام با آْنان مبارزه و نقشه هاي شوم آنان را نقش برآب مي كند ./ع

برچسب ها: کشف ، نیم تن ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.