مربی دوچرخه سوراي استقامت و نیمه استقامت کشورمان گفت: متأسفانه با دیر صادر شدن روادید توسط سفارت هندوستان، رکابزنان کشورمان مسابقه 4 کیلومتر تعقیبی در رشته نیمه استقامت را از دست دادند.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: کشور هندوستان در واپسین لحظات آغاز مسابقات، روادید دوچرخه سواران کشورمان را صادر کردند و این امر باعث شد راه دوچرخه سواران کشورمان برای رسیدن به قهرمانی کمی دورتر شود به طوري که رکابزنان نيمه استقامت کشورمان مسابقه 4 کیلومتر تعقیبی که 17 اسفند برگزار می شود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: دوچرخه سواران کشورمان با این قبیل مسایل، خود را نمی بازند و با غیرت و تعصبی که ایرانیان دارند و زبانزد تمامی کشورهای دنیا می باشند مطمئن هستم حتی با دست پر از مسابقات قهرمانی آسیا خواهند برگشت و نه تنها به هندوستان بلکه به تمامی کشورهای آسیایی نشان خواهند داد که این مسایل چیزی از انگیزه آنها کم نخواهد کرد.

مربی نیمه استقامت و استقامت کشورمان اظهار داشت: رکابزنان کشورمان برای رسیدن به سطح آمادگی خود در این مسابقات باید 2 هفته پیش اعزام می شدند ولی 15 اسفند روادید آنها صادر شد و گروه اول متشکل از دوچرخه سواران سرعتی کشورمان بود که راهی هندوستان شدند و امشب هم محمد رجب لو و زهرا خسروشاهی راهی کشور هندوستان خواهند شد.

وفايي در پایان افزود: متأسفانه شرایط برای گروه اول و دوم رکابزنان سخت شد، بدلیل آنکه بعد از سفر طولانی بدون استراحت و جابجایی باید سریعا به سالن مسابقات بروند و به رقابت خود با دیگر رکابزنان بپردازند./مح
برچسب ها: استقامت ، مربی ، هندوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار