البته این مرد تا میانه‌‌های راه به سلامت پايین رفت اما ناگهان سنگینی وزن این مرد باعث پارگی طناب پارچه ‌ای شد و او از ارتفاع زیادی به پائین سقوط کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگرچه هر هفته اخباری درباره تقلید کودکان از فیلم ها و سریال های تلویزیونی در دنیا، باعث بروز برخی حوادث می شود اما بعضی اوقات افراد بزرگسال نیز به فکر انجام کارهایی می افتند که تنها در فیلم ها و انیمیشن ها سابقه دارد.

به عنوان مثال، یک مرد روسی که برای فرار از پنجره‌ خانه ‌اش در طبقه هشتم یک ساختمان با بریدن چند ملحفه، طنابی ساخته بود، از ارتفاع چند متری به پائین سقوط کرد اما به طرز معجزه ‌آسایی از مرگ نجات یافت.

این مرد برای خلاص شدن از غرولند‌های همسر و فرزندانش تصمیم داشت به تقلید از فیلم‌‌های جنایی از راه پنجره فرار کند. برای این کار تعداد زیادی ملحفه را به هم گره زد و با ساختن یک طناب چند متری آن را از پنجره به بیرون انداخت، تنها نکته ‌ای که در این میان مورد توجه او قرار نگرفت سست بودن گره‌‌ های این طناب پارچه ‌ای بود.



البته این مرد تا میانه‌‌های راه به سلامت پايین رفت اما ناگهان سنگینی وزن این مرد باعث پارگی طناب پارچه ‌ای شد و او از ارتفاع زیادی به پائین سقوط کرد اما چون کف زمین پوشیده از برف بود صدمه ‌ای جزيی دید.

مردم بلافاصله پس از این حادثه با پلیس و اورژانس تماس گرفتند و مرد جوگیر به بیمارستان انتقال یافت. معاینات مختلف روی این مرد نشان داده به رغم شدت حادثه، آسیب جدی ندیده و بزودی می ‌تواند به خانه بازگردد.
برچسب ها: تقلید ، فیلم ، پلیسی ، مرد ، روس ، سقوط ، باشگاه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار