مجلس نمايندگان آمريکا روز چهارشنبه قانون بودجه موقتي را تصويب کرد که امکان به تعويق انداختن اعلام ورشکستگي دولت را در اواخر ماه مارس کنوني فراهم خواهد کرد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري آلمان ، اين در حالي است که باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا به تماس هاي خود با اعضاي کنگره به منظور دستيابي به توافقي درباره کاهش هزينه ها ادامه مي دهد. 
بر اساس مصوبه مجلس نمايندگان آمريکا، دولت آمريکا اجازه مي يابد در ادامه سال مالي کنوني که سي ام سپتامبر به پايان مي رسد به هزينه کردن ادامه دهد. هرچند اين مصوبه تدابير رياضتي را که از ابتداي ماه مارس به اجرا درآمد تمديد مي کند ولي به وزارت دفاع آمريکا فرصت بيشتري مي دهد تا کاهش بودجه خود را به تاخير اندازد. 
مجلس نمايندگان با 267 راي موافق در مقابل 151 راي مخالف اين طرح را تصويب کرد. اکثريت جمهوري خواه از اين طرح حمايت ولي اکثر دموکرات ها با آن مخالفت کردند. با توجه به اين که کنگره کل بودجه را تصويب نکرده است مجبور است بودجه هاي موقت تصويب کند تا دولت مجبور به اعلام ورشکستگي نشود. 
 قانون بودجه موقت نياز به تصويب مجلس سنا دارد که در کنترل دموکرات ها است و پيش بيني مي شود دموکرات ها با اين قانون مخالفت و بر تصويب شدن قانون مورد نظر خود تاکيد کنند. 







برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار